באג | WSA קורס בהפעלה
-
יש לי WSA שפעם תמיד עבד, ועכשיו כשאני פותח אותו הוא קורס. ניסיתי להסיר ולהתקין את אותו WSA, ולא עזר. מישהו יודע האם יש קובץ log כלשהו שמתעד את מה ש WSA עושה?
או שמישהו יודע מה הפיתרון?
תודה רבה.@רפאל-vnkl נכתב כאן כבר כמה פעמים שהעדכון האחרון של ווינדוס 11 דופק אותו, תנסה לחזור אחורה בעדכונים.
-
@רפאל-vnkl נכתב כאן כבר כמה פעמים שהעדכון האחרון של ווינדוס 11 דופק אותו, תנסה לחזור אחורה בעדכונים.
-
@רפאל-vnkl כול עדכון אחרי ה' בתמוז (1 יולי למיניינם) ידוע כהורס
יש לך שני פתרונות א' לעבור לגרסאות ישנות של wsa כגון (2211/2210)
אופצייה ב' להשתמש בגרסאות ללא גוגלאופצייה ג' הברורה מאליה
לעבור לאמולטור -
@רפאל-vnkl כול עדכון אחרי ה' בתמוז (1 יולי למיניינם) ידוע כהורס
יש לך שני פתרונות א' לעבור לגרסאות ישנות של wsa כגון (2211/2210)
אופצייה ב' להשתמש בגרסאות ללא גוגלאופצייה ג' הברורה מאליה
לעבור לאמולטור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות