המלצה | מישהו מוכר חיישן אולטרא אדום למזגן?
-
אני צריך א' חיישן שלט למזגן כלומר פנס אולטרא אדום שמיתחבר לנגן
ב'חיישן GPS חיצוני לנגן
ג' את החוט שמגיע לנגן M36
אני לא יכול להזמין בעלי כרגע אז אני מחפש מישהו שרוצה למכור במחיר סימלי או חנות שמוכרת בזול
מי שרוצה למכור שידבר איתי באישי
תודה רבה! -
ש שלמה רביב סימן נושא זה כשאלה
-
אני צריך א' חיישן שלט למזגן כלומר פנס אולטרא אדום שמיתחבר לנגן
ב'חיישן GPS חיצוני לנגן
ג' את החוט שמגיע לנגן M36
אני לא יכול להזמין בעלי כרגע אז אני מחפש מישהו שרוצה למכור במחיר סימלי או חנות שמוכרת בזול
מי שרוצה למכור שידבר איתי באישי
תודה רבה!@שלמה-רביב כתב בהמלצה | מישהו מוכר חיישן אולטרא אדום למזגן?:
אני צריך א' חיישן שלט למזגן כלומר פנס אולטרא אדום שמיתחבר לנגן
ב'חיישן GPS חיצוני לנגן
ג' את החוט שמגיע לנגן M36
אני לא יכול להזמין בעלי כרגע אז אני מחפש מישהו שרוצה למכור במחיר סימלי או חנות שמוכרת בזול
> מי שרוצה למכור שידבר איתי באישי
תודה רבה! -
@שלמה-רביב כתב בהמלצה | מישהו מוכר חיישן אולטרא אדום למזגן?:
אני צריך א' חיישן שלט למזגן כלומר פנס אולטרא אדום שמיתחבר לנגן
ב'חיישן GPS חיצוני לנגן
ג' את החוט שמגיע לנגן M36
אני לא יכול להזמין בעלי כרגע אז אני מחפש מישהו שרוצה למכור במחיר סימלי או חנות שמוכרת בזול
> מי שרוצה למכור שידבר איתי באישי
תודה רבה!פוסט זה נמחק! -
@שלמה-רביב כתב בהמלצה | מישהו מוכר חיישן אולטרא אדום למזגן?:
אני צריך א' חיישן שלט למזגן כלומר פנס אולטרא אדום שמיתחבר לנגן
ב'חיישן GPS חיצוני לנגן
ג' את החוט שמגיע לנגן M36
אני לא יכול להזמין בעלי כרגע אז אני מחפש מישהו שרוצה למכור במחיר סימלי או חנות שמוכרת בזול
> מי שרוצה למכור שידבר איתי באישי
תודה רבה!@שלמה-רביב אם תמצא משהו שבאמת עוד טוב, אשמח שתעדכן, כי אני מחפש גם
תודה -
אני צריך א' חיישן שלט למזגן כלומר פנס אולטרא אדום שמיתחבר לנגן
ב'חיישן GPS חיצוני לנגן
ג' את החוט שמגיע לנגן M36
אני לא יכול להזמין בעלי כרגע אז אני מחפש מישהו שרוצה למכור במחיר סימלי או חנות שמוכרת בזול
מי שרוצה למכור שידבר איתי באישי
תודה רבה! -
@שלמה-רביב יש בעלי פה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
