עזרה | תקלה באתר - קוד HTML
-
ראה כאן: https://f2.freeivr.co.il/post/152603
-
ראה כאן: https://f2.freeivr.co.il/post/152603
-
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@פנסאים מה זאת אומרת מבין בHTML אין באתר שום קוד שרץ הכול עיצובי?
יש שם המון JS בקוד המקור החל מהשורה הזו.
ומשום מה רובו לא נכנס בפועל לדף איך שזה נראה, לא ברור למה.
עריכה: מצאתי את כל הקוד, הוא כן נכנס לאתר, צריך לבדוק אם הוא כולל את האירועי לחיצה הנדרשים.
-
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@פנסאים מה זאת אומרת מבין בHTML אין באתר שום קוד שרץ הכול עיצובי?
יש שם המון JS בקוד המקור החל מהשורה הזו.
ומשום מה רובו לא נכנס בפועל לדף איך שזה נראה, לא ברור למה.
עריכה: מצאתי את כל הקוד, הוא כן נכנס לאתר, צריך לבדוק אם הוא כולל את האירועי לחיצה הנדרשים.
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
-
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
-
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
תוכל לטפל?
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
תוכל לטפל?
@פנסאים כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
תוכל לטפל?
?
-
@פנסאים כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
תוכל לטפל?
?
@פנסאים כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@פנסאים כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
תוכל לטפל?
?
עשיתי לך PR בגיטהב, אתה יכול לאשר ולנסות. אני חושב שזה עובד עכשיו.
פרסתי את זה גם אצלי, אז אתה יכול קודם לראות את זה כאן
יש לציין שעשיתתי זאת עם AI STUDIO...
-
@פנסאים כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@פנסאים כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@cfopuser כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
@ע-ה-דכו-ע ויקרא שמו בישראל ספריות
באמת!
מי דיבר על זה?
לא מצאתי את הסקריפט שכן נמצא בדף עצמו.
עכשיו מצאתי אותו, הוא מתחבא עמוק בתוך האלמנטים.
תוכל לטפל?
?
עשיתי לך PR בגיטהב, אתה יכול לאשר ולנסות. אני חושב שזה עובד עכשיו.
פרסתי את זה גם אצלי, אז אתה יכול קודם לראות את זה כאן
יש לציין שעשיתתי זאת עם AI STUDIO...
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | תקלה באתר - קוד HTML:
עשיתי לך PR בגיטהב, אתה יכול לאשר ולנסות. אני חושב שזה עובד עכשיו.
ממש תודה!!!
הלוואי ויכלתי לתת לך לייק ולא רק אחד אלא מאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות