הצעמ"ח לפיתוח החזרת תגובה אישית על הודעה בהודעות אישיות
-
בקצרה:
אני מפעיל מערכת שהמשמשים בה הם בעיקר בחורים, שאין להם פלאפון. כדי לתקשר עימם הדרך היחידה שלי היא הודעות אישיות.
אני רוצה שכשאני שומע הודעה שהם משאירים לי - תהיה לי אפשרות להחזיר להם הודעה אישית.הפיתוח האידיאלי, יהיה שכשאני מאזין להודעה שהם משאירים לי , אוכל להקיש על מקש שיעביר להקלטת תגובה שתיכנס לתיקייה הספיציפית של התז שהשאיר את ההודעה. (הם מזוהים על ידי ליסט. זה מופיע בלוג של ההקלטות) .
פיתוח אחר שיאפשר לי להסתדר זה לפשוט ולהלביש זיהוי בלי להקיש אותו. כלומר אם אעשה שהההקלטה שלהם תהיה הקלטה אישית, לכל אחד תפתח אוטומטית תיקייה ע"ש התז שלו. עכשיו, אם אוכל להאזין לכל ההודעות שהם השאירו, אוכל להשאיר להם תגובה (*4) שהם יוכלו לשמוע אחר כך.
רק שכאמור בשביל זה אצטרך להזדהות עם התז שלהם. לכן נדרש כאן פיתוח שיאפשר אחד מהשניים, או יאפשר לי כמנהל להיכנס לכל התיקיות גם בלי להקיש תז (סוג של הפעלת כל התיקיות בשלוחה ברצף). או שיאפשר לי להזדהות עם תז מוגדרת בלי להקיש אותה. הווי אומר אני אגדיר מלכתחילה שלוחה שבה תהיה מוגדרת תז, וברגע שאעבור בשלוחה הזאת - אהיה מזוהה על ידי התז שהוגדרה שם. אם אכפיל את זה כמניין תז המאזינים שלי, אוכל כך לעבור על כל התיקיות של התז.
מקווה שהובנתי. אני רוצה לקבל הצעמ"ח על בסיס הנ"ל. מעדיף משהו בסיסי, גם אם ידרוש ממני עבודה העיקר שיהיה זול..
מי שיוכל לעזור בעצה, או לתת כיוון בלא תמורה, שכרו ישולם משמיים. זו מערכת תורנית שלא ע"מ לקבל פרס. -
בקצרה:
אני מפעיל מערכת שהמשמשים בה הם בעיקר בחורים, שאין להם פלאפון. כדי לתקשר עימם הדרך היחידה שלי היא הודעות אישיות.
אני רוצה שכשאני שומע הודעה שהם משאירים לי - תהיה לי אפשרות להחזיר להם הודעה אישית.הפיתוח האידיאלי, יהיה שכשאני מאזין להודעה שהם משאירים לי , אוכל להקיש על מקש שיעביר להקלטת תגובה שתיכנס לתיקייה הספיציפית של התז שהשאיר את ההודעה. (הם מזוהים על ידי ליסט. זה מופיע בלוג של ההקלטות) .
פיתוח אחר שיאפשר לי להסתדר זה לפשוט ולהלביש זיהוי בלי להקיש אותו. כלומר אם אעשה שהההקלטה שלהם תהיה הקלטה אישית, לכל אחד תפתח אוטומטית תיקייה ע"ש התז שלו. עכשיו, אם אוכל להאזין לכל ההודעות שהם השאירו, אוכל להשאיר להם תגובה (*4) שהם יוכלו לשמוע אחר כך.
רק שכאמור בשביל זה אצטרך להזדהות עם התז שלהם. לכן נדרש כאן פיתוח שיאפשר אחד מהשניים, או יאפשר לי כמנהל להיכנס לכל התיקיות גם בלי להקיש תז (סוג של הפעלת כל התיקיות בשלוחה ברצף). או שיאפשר לי להזדהות עם תז מוגדרת בלי להקיש אותה. הווי אומר אני אגדיר מלכתחילה שלוחה שבה תהיה מוגדרת תז, וברגע שאעבור בשלוחה הזאת - אהיה מזוהה על ידי התז שהוגדרה שם. אם אכפיל את זה כמניין תז המאזינים שלי, אוכל כך לעבור על כל התיקיות של התז.
מקווה שהובנתי. אני רוצה לקבל הצעמ"ח על בסיס הנ"ל. מעדיף משהו בסיסי, גם אם ידרוש ממני עבודה העיקר שיהיה זול..
מי שיוכל לעזור בעצה, או לתת כיוון בלא תמורה, שכרו ישולם משמיים. זו מערכת תורנית שלא ע"מ לקבל פרס. -
@ZACK
הסתדרת כבר?@אהרן-שובקס
לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות