בעיה | נמחק גיבוי אנשי קשר מQ8 יש מה לעשות?
-
-
@הזגג recuvaלא שוה כלום
נסה R-STUDIO, יש כאן בפורום פרוץ
בינתיים להוציא את הכרטיס מהטלפון ולא לעשות שום פעולה על הכרטיס!!! -
@צללית כתב בבעיה | נמחק גיבוי אנשי קשר מQ8 יש מה לעשות?:
@הזגג recuvaלא שוה כלום
נסה R-STUDIO, יש כאן בפורום פרוץ
בינתיים להוציא את הכרטיס מהטלפון ולא לעשות שום פעולה על הכרטיס!!!תודה רבה!
מצאתי בפורום מעודכן ל2023
זה אמור להיות בסדר או שיש משהו יותר טוב? -
לצורך עדכון גירסה בQ8 גיביתי את אנשי הקשר בכרטיס הזיכרון.
לאחר העדכון ניסיתי לשחזר אותם - אך בטעות לחצתי שוב על גיבוי.זה גיבה לי את אנשי הקשר מהסים - ומחק לי את הגיבוי הקודם.
'הלכו' לי כמויות של אנש"ק.מישהו יודע על פתרון?
אשמח מאוד מאוד!!!
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות