בקשת מידע | רכישת 4*4 של קיוליקס ישירות מהיצרן ?
-
@אברהם-ס מה זה יעזור לך ככל הידוע לי יצרנים לאעושים זאת וגם אם כן הם יעשו זאת במחיר שוק כדי לא לפגוע במוכרים
-
אני צריך בשביל שיוכל להיות שם סים אירופאי לא כשר ושיראה כמו מכשיר כשר רגיל
ואני צריך שיהיה עברית
(האם יש אפשרות לקנות את המכשיר של היצרן ולהתקין את הגרסה של קיוליקס יש דבר כזה?) -
אני צריך בשביל שיוכל להיות שם סים אירופאי לא כשר ושיראה כמו מכשיר כשר רגיל
ואני צריך שיהיה עברית
(האם יש אפשרות לקנות את המכשיר של היצרן ולהתקין את הגרסה של קיוליקס יש דבר כזה?)@אברהם-ס כתב בבקשת מידע | רכישת 4*4 של קיוליקס ישירות מהיצרן ?:
אני צריך בשביל שיוכל להיות שם סים אירופאי לא כשר ושיראה כמו מכשיר כשר רגיל
ואני צריך שיהיה עברית
(האם יש אפשרות לקנות את המכשיר של היצרן ולהתקין את הגרסה של קיוליקס יש דבר כזה?)אם משהו שהיבואן עושה גורם שהמכשיר יעבוד רק עם סים כשר, אז צריבה של התוכנה של היבואן (אפ' אם נניח שהיא אפשרית - מה שכנראה שלא, ונניח ג"כ שאין כאן איסור גזל של שימוש במשאבים של היבואן - נניח לשם הדיון שהוא מסכים) על מכשיר מחו"ל
מסתבר שתגרום שגם המכשיר ההוא לא יעבוד עם הסים שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות