בקשה | WSA WIN 11
-
@שאול-208 אתרוג לא יפתחו זה בטוח - כמו שנטפרי לא פותחים וואטספ (כן אני יודעת שהם פותחים לצרכים מסוימים, אבל לצרכים שלנו לא)
אם הוואטספ קרס לי דרך הAPK למרות שהתקנתי פעמיים - דרך הגוגל פליי זה אמור לעבוד טוב יותר? -
@אופסס אני עדכנתי באופן רגיל דרך הגוגל פליי וזה עבד מעולה, אני עדיין חושב שהבעיה זה גוגל פליי ולא הנוקס עצמו.
-
@אופסס לגבי הרשת היא לא עובדת עד שתתקיני את רשיון ההגנה של אתרוג כמו שפירטתי במדריך שלי,
וגם זה לא יעבוד באופן חלק, אבל ווטסאפ כן יעבוד,
לגבי גוגל פליי, כנסי ל TOOLS ותצלמי לי מה יש שם. -
@שאול-208 בעיקרון כן
חזרתי גם לרשת של אתרוג והפעם זה לא קורס
מקווה שזה ימשיך לעבוד
ממש תודה עזרתם לי מאוד מאוד !@אופסס המלצה שלי, לא להשתמש בנוקס לדברים אחרים, הוא מאוד מכביד על המחשב ואין עניין שהוא יקרוס, אז פשוט להשתמש בו רק שצריך לאמת את הכניסה לוואטסאפ ווב
אופציה נוספת ושהיא לדעתי הכי טובה
זה להשתמש באפליקציית וואטסאפ לשולחן העבודה (שעובדת מצויין באתרוג) והיא לא מתנתקת אף פעם. -
@אופסס המלצה שלי, לא להשתמש בנוקס לדברים אחרים, הוא מאוד מכביד על המחשב ואין עניין שהוא יקרוס, אז פשוט להשתמש בו רק שצריך לאמת את הכניסה לוואטסאפ ווב
אופציה נוספת ושהיא לדעתי הכי טובה
זה להשתמש באפליקציית וואטסאפ לשולחן העבודה (שעובדת מצויין באתרוג) והיא לא מתנתקת אף פעם. -
@שאול-208 נכון הבעיה בוואטספ בשולחן עבודה שהאתרוג לא מסנן אותו
אבל גם להכנס אליו מידי פעם כדי לחבר מחדש זה בסדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



