בקשה | אפליקציה ללדים
-
@ג-ון-סמית אין לבקש העלאת אפליקציות
-
@ג-ון-סמית לפי המידע שמופיע באלי זה אמור להיות האפליקציה הזו
-
אני לא מאמין בא @יאיר-דניאל ומעיר יפה (אפילו לא נותן דיס)
ומישהו בא ונותן לו דיס?
על מה?
@ג-ון-סמית תימחק את הנושא כי זה לא חוקי! -
אני לא מאמין בא @יאיר-דניאל ומעיר יפה (אפילו לא נותן דיס)
ומישהו בא ונותן לו דיס?
על מה?
@ג-ון-סמית תימחק את הנושא כי זה לא חוקי!@שלמה-רביב אז תבטל את הדיס

-
@שלמה-רביב כתב בבקשה | אפליקציה ללדים:
@cfopuser ממש לא נתתי דיס
אפוך אמרתי עד כמה זה תיפשי לתת דיס...הוא יתכון שתבטל את הדיס דרך הלייק (שתשים לו)
בכל אופן כבר אי אפשר למחוק את הנושא, כי עבר את ה5 פוסטים, @ג-ון-סמית תמחק את הפוסט לפחות -
מי שתנת את הדיס שיבטל @ג-ון-סמית תימחק את הנושא
-
מי שתנת את הדיס שיבטל @ג-ון-סמית תימחק את הנושא
@שלמה-רביב יש מערכת דיווח לפורום אתה יכול לדווח ואם הם יסכימו שזה לא חוקי זה ימחק מייד
לא צריך לאיים
-
@ג-ון-סמית אין לבקש העלאת אפליקציות
@יאיר-דניאל
סליחה אתה צודק לגמרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות