להורדה | text to speach offline (הקראה בעברית,אנגלית,ערבית) + זיהוי דיבור באנגלית
-
@אלוף-תימן אז מה יש לעשות בנגן M36?
@שלמה-ברייר לשנות שם חבילה בסופר עורך APK
-
@שלמה-ברייר מי שרוצה את שתי האפליקציות בשם חבילה אחר למי שזה כבר מותקן לו במכשיר ולא יכול לעשות עידכון כי זה לא אותו חתימה
שם חבילה אחר.zip
תהנו@אלוף-תימן את השני אפשר להתקין רק עם רוט...
-
@אפרים-ד אחרי שאני מתקין את האפליקציה הראשונה ולוחץ קופי זה מעלה לי חלון שחור עם כיתוב בענגלית ולא מעתיק
מה לעשות? -
@אפרים-ד בשלב הראשון לא כתוב שצריך להעביר כלום אלא רק לחלץ וחילצתי
מדובר על האפליקציה הרשונה שצריך להתקין ועשיתי לפי ההוראות בידיוק
אם צריך אני יעלה צילום מסך -
@אפרים-ד עשיתי הכל טוב והכל עבד לי עד שהיתקנתי את האפליקציה האחרונה שזה כתב לי שזה מיתנגש באפליקציחה קיימת
היתקנתי את מה ש @אלוף-תימן הביא דרך מנהל MT עם רוט וזה לא עובד
מה אפשר להעשות?
ניסיתי לשנות חבילה וזה עדיין לא מתקין
מדובר בנגן M36 -
@אלוף-תימן איך?
-
@אלוף-תימן איך?
@שלמה-רביב אפשר לחפש עם mt manager איפה זה נמצא בחילוץ apk ולמחוק עם הרשאות רוט.
-
@שלמה-רביב אפשר לחפש עם mt manager איפה זה נמצא בחילוץ apk ולמחוק עם הרשאות רוט.
@אפרים-ד כתב בלהורדה | text to speach offline (הקראה בעברית,אנגלית,ערבית) + זיהוי דיבור באנגלית:
@שלמה-רביב אפשר לחפש עם mt manager איפה זה נמצא בחילוץ apk ולמחוק עם הרשאות רוט.
כותב לי שלא ניתן להסיר את ההתקנה
ויש לי רוט
אז מה צריך לעשות?
תודה -
@אפרים-ד כתב בלהורדה | text to speach offline (הקראה בעברית,אנגלית,ערבית) + זיהוי דיבור באנגלית:
@שלמה-רביב אפשר לחפש עם mt manager איפה זה נמצא בחילוץ apk ולמחוק עם הרשאות רוט.
כותב לי שלא ניתן להסיר את ההתקנה
ויש לי רוט
אז מה צריך לעשות?
תודה@שלמה-רביב כשאתה לוחץ עליו עולה לך כל הפרטים שלו. אחד מהפרטים זה תיקיית האפליקציה תלחץ עליו זה ינווט למיקום שלו ותמחק אותו.. ותפעיל מחדש את המכשיר.
-
@שלמה-רביב במקלדת באנגלית יש מעבר לזיהוי דיבור.
בכל אפליקציות שמעבירים לשמע כמו translate יש שמע דרך זה.. -
@שלמה-רביב תשחק בהגדרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות