בירור | הסרת אפליקצית Google play
-
האם יש אפשרות למחוק את אפליקציית Google play או לחסום ככה שלא היה אליו גישה בכלל ככה שהטלפון ימשיך לעבוד כרגיל. ואם כן איך, ואם אפשר אבל משהו לא יעבוד מה מה לא יעבוד
-
האם יש אפשרות למחוק את אפליקציית Google play או לחסום ככה שלא היה אליו גישה בכלל ככה שהטלפון ימשיך לעבוד כרגיל. ואם כן איך, ואם אפשר אבל משהו לא יעבוד מה מה לא יעבוד
@RearmostPant23 אני חשבתי שאולי פשוט למחוק עם סייר רוט את האפליקציה אבל משום מה נראה לי שלא כזה פשוט
-
האם יש אפשרות למחוק את אפליקציית Google play או לחסום ככה שלא היה אליו גישה בכלל ככה שהטלפון ימשיך לעבוד כרגיל. ואם כן איך, ואם אפשר אבל משהו לא יעבוד מה מה לא יעבוד
@RearmostPant23 אם יש רוט, אפשר למחוק עם סייר רוט
אבל לא יהיה שירותי גוגל -
האם יש אפשרות למחוק את אפליקציית Google play או לחסום ככה שלא היה אליו גישה בכלל ככה שהטלפון ימשיך לעבוד כרגיל. ואם כן איך, ואם אפשר אבל משהו לא יעבוד מה מה לא יעבוד
@RearmostPant23 אתה יכול למחוק כל אפליקציות מערכת עם תוכנה שקוראים לה adb אני אעלה לך קישור של התוכנה בעזרת השם
-
@RearmostPant23 אתה יכול למחוק כל אפליקציות מערכת עם תוכנה שקוראים לה adb אני אעלה לך קישור של התוכנה בעזרת השם
@יצחק-חיים-הרוש https://adbappcontrol.com/en/ אתה מוריד את התוכנה מחלץ את הקובץ זיפ ואז אתה מתקין אותה למחשב פותח אפשרויות מפתחים במכשיר האנדרואיד שלך בכל אנדרואיד אתה נכנס להגדרות מידע על הטלפון ואז יש לך גרסת ביואילד שם אתה לוחץ עליה חמש פעמים עד שאתה נהיה מפתח ואז נוסף לך בהגדרות אפשרויות מפתחים אתה פותח מצב ניפוי באגים ואז אתה פותח את התוכנה במחשב אתה מחבר את המכשיר למחשב והוא מתקין תוסף על המכשיר וככה אתה רואה את כל האפליקציות שיש לך במכשיר אתה מסמן ועושה uninstall
-
@יצחק-חיים-הרוש https://adbappcontrol.com/en/ אתה מוריד את התוכנה מחלץ את הקובץ זיפ ואז אתה מתקין אותה למחשב פותח אפשרויות מפתחים במכשיר האנדרואיד שלך בכל אנדרואיד אתה נכנס להגדרות מידע על הטלפון ואז יש לך גרסת ביואילד שם אתה לוחץ עליה חמש פעמים עד שאתה נהיה מפתח ואז נוסף לך בהגדרות אפשרויות מפתחים אתה פותח מצב ניפוי באגים ואז אתה פותח את התוכנה במחשב אתה מחבר את המכשיר למחשב והוא מתקין תוסף על המכשיר וככה אתה רואה את כל האפליקציות שיש לך במכשיר אתה מסמן ועושה uninstall
@יצחק-חיים-הרוש אגב זה ללא צורך ברוט ולא מוחק את שירותי Google Play אלא אם כן אתה בוחר למחוק אותם והוא מוחק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות