באג | תקלה במקשי הפונקציה במחשב של לנובו
-
מקשי הפונקציה F4 וF5 מוגדרים לפוקציית שינוי בהירות, בפועל רק מופיע הסרגל של הבהירות, כשהוא כביכול משתנה מעט, אבל הבהירות נותרת כשהייתה. עדכנתי את כל הדרייברים האפשרים. יש למישהו לפתרון?
מדובר על סדרת יוגה 7 אם זה משנה.
תודה. -
מקשי הפונקציה F4 וF5 מוגדרים לפוקציית שינוי בהירות, בפועל רק מופיע הסרגל של הבהירות, כשהוא כביכול משתנה מעט, אבל הבהירות נותרת כשהייתה. עדכנתי את כל הדרייברים האפשרים. יש למישהו לפתרון?
מדובר על סדרת יוגה 7 אם זה משנה.
תודה.@קטניס-אוורדין
לי זה קרה לפעמים.
תנסה לשנות ידנית דרך הסרגל בצד שמאל למטה.
אצלי זה גורם לו 'להתאפס' על עצמו ולחזור לתפקד.
-
מקשי הפונקציה F4 וF5 מוגדרים לפוקציית שינוי בהירות, בפועל רק מופיע הסרגל של הבהירות, כשהוא כביכול משתנה מעט, אבל הבהירות נותרת כשהייתה. עדכנתי את כל הדרייברים האפשרים. יש למישהו לפתרון?
מדובר על סדרת יוגה 7 אם זה משנה.
תודה.@קטניס-אוורדין כשאתה משנה דרך השולחן עבודה זה גם לא זז?
אם כן לדעתי זה לא לעדכן דרייבר של תצוגה אלא לחזור לקודם
אפשר במנהל ההתקנים -
@קטניס-אוורדין כשאתה משנה דרך השולחן עבודה זה גם לא זז?
אם כן לדעתי זה לא לעדכן דרייבר של תצוגה אלא לחזור לקודם
אפשר במנהל ההתקנים@DAVID-MMOD דרך שולחן העבודה זה כן משתנה, אני מדבר ספציפית על מקשי הפונקציה.
-
צריך ללחוץ על FN למטה ועל ה F5-6
-
צריך ללחוץ על FN למטה ועל ה F5-6
@הצדיק-משטרסבורג כתב בבאג | תקלה במקשי הפונקציה במחשב של לנובו:
צריך ללחוץ על FN למטה ועל ה F5-6
הוא כותב שמופיע הסרגל של הבהירות, מה שאומר שהאפים שלו כרגע כן מוגדרים לפונקציות האלו (או שהוא לוחץ על Fn)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות