בעיה | timmkoo 3 בבריק
-
ס סודי סודי סימן נושא זה כשאלה
-
ניסתי לצרוב לנגן את הגרסה TripleKoo מכאן צרבתי דרך sp flash tool הצריבה הצליחה (היה וי ירוק בסוף) אבל המכשיר נתקע על לוגו הפתיחה מה לעשות?
@סודי-סודי כתב בבעיה | timmkoo 3 בבריק:
ניסתי לצרוב לנגן את הגרסה TripleKoo מכאן צרבתי דרך sp flash tool הצריבה הצליחה (היה וי ירוק בסוף) אבל המכשיר נתקע על לוגו הפתיחה מה לעשות?
תנסה להכניס סיכה לחור ואז להפעיל מחדש
-
@סודי-סודי כתב בבעיה | timmkoo 3 בבריק:
ניסתי לצרוב לנגן את הגרסה TripleKoo מכאן צרבתי דרך sp flash tool הצריבה הצליחה (היה וי ירוק בסוף) אבל המכשיר נתקע על לוגו הפתיחה מה לעשות?
תנסה להכניס סיכה לחור ואז להפעיל מחדש
-
@סודי-סודי כתב בבעיה | timmkoo 3 בבריק:
@דובי-ג לאיזה חור?
אמור להיות לנגן חור בצד ליד הווליום אם אני זוכר טוב
(עכשיו אני רואה שבחלק מהדגמים החור לאיפוס אמור להיות למטה בצד ימין ליד חור הטעינה) -
ס סודי סודי סימן נושא זה כנפתר
-
@סודי-סודי כתב בבעיה | timmkoo 3 בבריק:
@דובי-ג לאיזה חור?
אמור להיות לנגן חור בצד ליד הווליום אם אני זוכר טוב
(עכשיו אני רואה שבחלק מהדגמים החור לאיפוס אמור להיות למטה בצד ימין ליד חור הטעינה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות