דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. באג | איך מפעילים רשימה שחורה במכשיר הכשר המהולל 4*4? הדבר הזה לא עובד ומביא לי עצבים...

באג | איך מפעילים רשימה שחורה במכשיר הכשר המהולל 4*4? הדבר הזה לא עובד ומביא לי עצבים...

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
9 פוסטים 6 כותבים 552 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    ברווז הסגול
    כתב נערך לאחרונה על ידי ברווז הסגול
    #1

    ב"ה חסמתי את עצמי לפני שנים רבות מחברת ימות משיח השקר.
    כך אני מוגן מפני 99% מההצקות הטלפוניות.

    עם זאת, יש כמה שחודרות את המעטה:)

    הבוקר קיבלתי בערך 20 שיחות טלפון תוך 10 דקות ממספר 052-9999555
    שהוא כנראה קוד אימות שמשיהו בטעות שלח אליי.

    העניין שאני מגדיר ומגדיר את המספר כרשימה שחורה ב 4*4 שברשותי, איך המכישר מסרב לחסום את המספר ומצלצל בעוז בכל שיחה כזו.
    מה ניתן לעשות?
    תודה רבה.

    ה ד א ה 4 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ב ברווז הסגול

      ב"ה חסמתי את עצמי לפני שנים רבות מחברת ימות משיח השקר.
      כך אני מוגן מפני 99% מההצקות הטלפוניות.

      עם זאת, יש כמה שחודרות את המעטה:)

      הבוקר קיבלתי בערך 20 שיחות טלפון תוך 10 דקות ממספר 052-9999555
      שהוא כנראה קוד אימות שמשיהו בטעות שלח אליי.

      העניין שאני מגדיר ומגדיר את המספר כרשימה שחורה ב 4*4 שברשותי, איך המכישר מסרב לחסום את המספר ומצלצל בעוז בכל שיחה כזו.
      מה ניתן לעשות?
      תודה רבה.

      ה מנותק
      ה מנותק
      השטייגעניסט
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ברווז-הסגול
      השאלה לא כ”כ מובנת
      הכנסת לרשימה השחורה, ובכל זאת מתקשרים?
      או שלא הצלחת להכניס?

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ה השטייגעניסט

        @ברווז-הסגול
        השאלה לא כ”כ מובנת
        הכנסת לרשימה השחורה, ובכל זאת מתקשרים?
        או שלא הצלחת להכניס?

        ב מנותק
        ב מנותק
        ברווז הסגול
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @השטייגעניסט הכנסתי, וכאשר מגיעה שיחה נכנסת מהספר אליי, הפלאפון עדיין מצלצל. (במקום לדחות את השיחה בלי להטריד אותי)

        אגב, הפעלת חסימת כ*ל השיחות כן עובדת.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב ברווז הסגול

          ב"ה חסמתי את עצמי לפני שנים רבות מחברת ימות משיח השקר.
          כך אני מוגן מפני 99% מההצקות הטלפוניות.

          עם זאת, יש כמה שחודרות את המעטה:)

          הבוקר קיבלתי בערך 20 שיחות טלפון תוך 10 דקות ממספר 052-9999555
          שהוא כנראה קוד אימות שמשיהו בטעות שלח אליי.

          העניין שאני מגדיר ומגדיר את המספר כרשימה שחורה ב 4*4 שברשותי, איך המכישר מסרב לחסום את המספר ומצלצל בעוז בכל שיחה כזו.
          מה ניתן לעשות?
          תודה רבה.

          ד מנותק
          ד מנותק
          דוד טרייטל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @ברווז-הסגול הרשימה השחורה מופעלת?
          מעל לרשימה או מתחת, יש כפתור שמפעיל, אולי כתוב שם 'שיחות קוליות' את זה תסמן

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ב ברווז הסגול

            ב"ה חסמתי את עצמי לפני שנים רבות מחברת ימות משיח השקר.
            כך אני מוגן מפני 99% מההצקות הטלפוניות.

            עם זאת, יש כמה שחודרות את המעטה:)

            הבוקר קיבלתי בערך 20 שיחות טלפון תוך 10 דקות ממספר 052-9999555
            שהוא כנראה קוד אימות שמשיהו בטעות שלח אליי.

            העניין שאני מגדיר ומגדיר את המספר כרשימה שחורה ב 4*4 שברשותי, איך המכישר מסרב לחסום את המספר ומצלצל בעוז בכל שיחה כזו.
            מה ניתן לעשות?
            תודה רבה.

            א מנותק
            א מנותק
            אריה ז
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב ברווז הסגול

              ב"ה חסמתי את עצמי לפני שנים רבות מחברת ימות משיח השקר.
              כך אני מוגן מפני 99% מההצקות הטלפוניות.

              עם זאת, יש כמה שחודרות את המעטה:)

              הבוקר קיבלתי בערך 20 שיחות טלפון תוך 10 דקות ממספר 052-9999555
              שהוא כנראה קוד אימות שמשיהו בטעות שלח אליי.

              העניין שאני מגדיר ומגדיר את המספר כרשימה שחורה ב 4*4 שברשותי, איך המכישר מסרב לחסום את המספר ומצלצל בעוז בכל שיחה כזו.
              מה ניתן לעשות?
              תודה רבה.

              ה מנותק
              ה מנותק
              הליטוואק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ברווז-הסגול בדרך כלל זה עניין של הגדרות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דוד טרייטל

                @ברווז-הסגול הרשימה השחורה מופעלת?
                מעל לרשימה או מתחת, יש כפתור שמפעיל, אולי כתוב שם 'שיחות קוליות' את זה תסמן

                ב מנותק
                ב מנותק
                ברווז הסגול
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @דוד-טרייטל שיווו. היה ארוך אבל אכן צדקת, נפתר ב"ה.

                לאנשי העתיד שרוצים לדעת מה עושים.

                כל השלבים כדי לחסום במכשיר 4*4 מספר מנדנק.

                • הגדרות>
                • אבטחה>
                • רשימה שחורה לשיחות נכנסות >
                • סיסמה > 0000
                • הגדרות רשימה שחורה >
                • חסימת קבלת שיחות > לסמן!!!

                וזהו, הרשימה מופעלת...

                למה כל כך מסובך למה, לא יודע אבל זה מה יש.

                מ ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ב ברווז הסגול

                  @דוד-טרייטל שיווו. היה ארוך אבל אכן צדקת, נפתר ב"ה.

                  לאנשי העתיד שרוצים לדעת מה עושים.

                  כל השלבים כדי לחסום במכשיר 4*4 מספר מנדנק.

                  • הגדרות>
                  • אבטחה>
                  • רשימה שחורה לשיחות נכנסות >
                  • סיסמה > 0000
                  • הגדרות רשימה שחורה >
                  • חסימת קבלת שיחות > לסמן!!!

                  וזהו, הרשימה מופעלת...

                  למה כל כך מסובך למה, לא יודע אבל זה מה יש.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה סגל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @ברווז-הסגול
                  בגרסאות הישנות לא מוגדר סיסמה ברשימה שחורה ולבנה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב ברווז הסגול

                    @דוד-טרייטל שיווו. היה ארוך אבל אכן צדקת, נפתר ב"ה.

                    לאנשי העתיד שרוצים לדעת מה עושים.

                    כל השלבים כדי לחסום במכשיר 4*4 מספר מנדנק.

                    • הגדרות>
                    • אבטחה>
                    • רשימה שחורה לשיחות נכנסות >
                    • סיסמה > 0000
                    • הגדרות רשימה שחורה >
                    • חסימת קבלת שיחות > לסמן!!!

                    וזהו, הרשימה מופעלת...

                    למה כל כך מסובך למה, לא יודע אבל זה מה יש.

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דוד טרייטל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ברווז-הסגול כתב בבאג | איך מפעילים רשימה שחורה במכשיר הכשר המהולל 4*4? הדבר הזה לא עובד ומביא לי עצבים...:

                    @דוד-טרייטל שיווו. היה ארוך אבל אכן צדקת, נפתר ב"ה.

                    לאנשי העתיד שרוצים לדעת מה עושים.

                    כל השלבים כדי לחסום במכשיר 4*4 מספר מנדנק.

                    הגדרות>
                    אבטחה>
                    רשימה שחורה לשיחות נכנסות >
                    סיסמה > 0000
                    הגדרות רשימה שחורה >
                    חסימת קבלת שיחות > לסמן!!!
                    וזהו, הרשימה מופעלת...

                    למה כל כך מסובך למה, לא יודע אבל זה מה יש.

                    אז אולי תסמן כ'נפתר'
                    או שזה רק ב'בעיה' ולא ב'באג'

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר