בעיה | הכניסה לשירות user profile service נכשלה
-
אני הוספתי משתמש חדש למחשב ושניסתי להתחבר נעלם לי המשתמש השני וכשאני מנסה להתחבר לחדש מופיעה שגיאה
נ.ב. אני לא מצליח להפעיל מצב בטוח אבל יש לי גישה לשורת הפקודהאם רק אכפת לך רק מהמידע (קבצים אישיים) התיקון הוא פשוט (כמובן שכול התוכנות וההגדרות ימחקו בשיטה שלמטה)
תלחץ SHIFT+ריסטארט ןלחץ על השיפט עד שנפתח התפריט
בתפריט שנפתח תבחר תיקון בעיות (הסמל של המברג)
תבחר איפוס
לאחר מיכן תבחר איפוס ושמירה של קבצים אישיים
תבחר את המשתמש שהוא מנהל תכניס את הסיסמה (אם צריך)
ותבחר התקנה מחדש מקומית
עוד דרך קלה
יהיה להוריד לUSB את הגרסת ווינדוס המתאימה לגרסה שלך (יש מדריך כאן תעקוב רק אחרי החלק של הUSB)
להיכנס לבחור שפה ואז לבחור תיקון ולחכות שיסיים לאחר שזה גומר לנסות שוב
או בדומה לשיטה הקודמת לעשות התקנה מחדש ולשמור קבצים אישיים
אם אתה לא רוצה את הדרכים מעל יש עוד דרך (יותר מסובכת)
יהיה לנסות עם מצב בטוח (ללחוץ F8 לפני הלוגו של וווינדוס)
אם אתה יכול להיכנס עם מצב בטוח
אז לך לרג'יסטרי
לנתיב הבאHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileListולבדוק שכול הנתיבים מכוונים לתקיות הנכונות אם לא אז או שתשנה אותם או שתמחק אותם (ווינדוס אמור לייצר אותם מחדש)
-
אני הוספתי משתמש חדש למחשב ושניסתי להתחבר נעלם לי המשתמש השני וכשאני מנסה להתחבר לחדש מופיעה שגיאה
נ.ב. אני לא מצליח להפעיל מצב בטוח אבל יש לי גישה לשורת הפקודה -
@דגכע לדעתי דבר ראשון לנסות לסרוק אם יש בעיות במערכת ולפתוח משתמש חדש
מה השגיאה שמופיעה? איזה ווינדוס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות