בירור | רוצה קו טלפון להקליט בו תזכיר לעצמי
-
דברי תורה וכו'... אפשר לפתוח קו ככין מקלט שאני מתקשר ומשמיע לי ההקלטה האחרונה מסודר
והאם יש כזה בחינם תודה -
@דוד-2421
תפתח מערכת תוכן במספר 0773130770 בשלוחה 3
אח"כ תגדיר בשלוחה 1 ששמה אתה תקליט את מה שאתה רוצהtype=record folder_move=/2ואז בשלוחה 2
type=playfile -
דברי תורה וכו'... אפשר לפתוח קו ככין מקלט שאני מתקשר ומשמיע לי ההקלטה האחרונה מסודר
והאם יש כזה בחינם תודה -
@דוד-2421 כתב בבירור | רוצה קו טלפון להקליט בו תזכיר לעצמי:
דברי תורה וכו'... אפשר לפתוח קו ככין מקלט שאני מתקשר ומשמיע לי ההקלטה האחרונה מסודר
והאם יש כזה בחינם תודהאתה יכול לעשות קו רגיל של וואצפ, לא משנה באיזו חברה, ולחבר רק את עצמך.
@ע-ה-דכו-ע אזה מספר להתקשר לחבר אותו ???
-
@דוד-2421
תפתח מערכת תוכן במספר 0773130770 בשלוחה 3
אח"כ תגדיר בשלוחה 1 ששמה אתה תקליט את מה שאתה רוצהtype=record folder_move=/2ואז בשלוחה 2
type=playfile -
@ע-ה-דכו-ע אזה מספר להתקשר לחבר אותו ???
@דוד-2421 בסוף ההליך של יצירת קו דרך הטלפון בימות המשיח, הוא מצנתק אליך.
לפי מה שאתה רוצה, אפשר גם קו וואצפון פשוט ולא IVR, תקשיב לשלוחות ב'ימות' ותיצור וואצאפון (וכהמלצת @ע-ה-דכו-ע ). -
אפשר גם במספר השני של ימות המשיח
0772222770
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות