בקשה | תרגום אפליקציות
-
2 אפליקציות זה למאזנות לסוללות עוד אחת זה לתכנות בקר BC היא בסינית ועוד אחת לתכנות בקרים חזקים שנקראים פארדרייב ועוד אחת לתכנות BMS של חברת ANT
-
2 אפליקציות זה למאזנות לסוללות עוד אחת זה לתכנות בקר BC היא בסינית ועוד אחת לתכנות בקרים חזקים שנקראים פארדרייב ועוד אחת לתכנות BMS של חברת ANT
@שלמה-יוחאי אוקי יש לך אותם כקובץ apk או שאתה צריך לחלץ אותם מהטלפון
-
APK כרגע הם פועלים לי בנגן הטוב M36
-
APK כרגע הם פועלים לי בנגן הטוב M36
@שלמה-יוחאי קישור לגוגל פלי יש לך?
-
אני אבקש מחבר שיעלה לי אותם ביום שישי
אני מבין בבקרים וסוללות
לא במחשבים -
בקר 55 bc בקר 0.0.1_113013.rar זה לצורך תכנות של בקר חברת BC 55 אמפר וכמובן יש לו בלוטוס נייד ולא מובנה שקונים אותו בנפרד
-
jk מאזנת BMS_105200.rar וזה לצורך המכשיר איזון לסוללות שעולה מאוד זול באליאקספרס
-
מאזנת NEEY Electronics_1.2.26_APKPure.rar וזה לצורך מאזנת לסוללות מדגם אחר
-
מעולה כל מי שיתרגם זאת יש לו אצלי VIP אני מוכר אופניים קורקינטים מנועים וסוללות
-
חברים יותר נוח לי להתכתב באישי זה האימייל שלי shlomoka000@gmail.com
-
jk מאזנת BMS_105200.rar וזה לצורך המכשיר איזון לסוללות שעולה מאוד זול באליאקספרס
@שלמה-יוחאי האפליקציה הזאת מסובך לתרגם כי הטקסט לא נמצא בקבצי שפות
-
חברים יותר נוח לי להתכתב באישי זה האימייל שלי shlomoka000@gmail.com
@שלמה-יוחאי כתב בבקשה | תרגום אפליקציות:
חברים יותר נוח לי להתכתב באישי זה האימייל שלי shlomoka000@gmail.com
סבבה אני ינסה לתרגם בע'זה ואם אני יצליח אני יגיד לך
-
חברים זה אפליקציה לתכנות בקרי פארדרייב מי יכול לנסות לתרגם אותה הבנתי שקשה לתרגם אותה
https://drive.google.com/file/d/1tfmAIv8CzelcL3EMVuuwqREdOS7jSQGA/view -
מישהו יכול לנסות לתרגם לי את האפליקציות כי אף אחד עד עכשיו לא הצליח
-
ש שלמה רביב התייחס לנושא זה
-
עכשיו נתתי ל @עם-ישראל-חיי את העבודה...
-
ע עם ישראל חיי התייחס לנושא זה
-
חברים זה אפליקציה לתכנות בקרי פארדרייב מי יכול לנסות לתרגם אותה הבנתי שקשה לתרגם אותה
https://drive.google.com/file/d/1tfmAIv8CzelcL3EMVuuwqREdOS7jSQGA/view@שלמה-יוחאי כתב בבקשה | תרגום אפליקציות:
חברים זה אפליקציה לתכנות בקרי פארדרייב מי יכול לנסות לתרגם אותה הבנתי שקשה לתרגם אותה
https://drive.google.com/file/d/1tfmAIv8CzelcL3EMVuuwqREdOS7jSQGA/viewאת האפליקציה הזו אי אפשר לתרגם, הסטרינגים שלה מקומפלים בקובץ בינארי (ssemblies.blob).
-
שלום יש לי 5 אפליקציות באנגלית ואני מעוניין שיהיו בעברית מי שיכול לתרגם לי אותם אני אוכל לתת לו מה שצריך בענייני אופניים חשמליים מדובר באפליקציה לתכנות בקרים ולאיזון סוללות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
