בירור | סים רק ל-SMS
-
@ישראל-כהן מספר וירטואלי?
אולי טוקמן -
@ישראל-כהן יש ל019 תוכנית ב20 שקל
-
@ישראל-כהן יש ל019 תוכנית ב20 שקל
@הברסלברי כתב בבירור | סים רק ל-SMS:
@ישראל-כהן יש ל019 תוכנית ב20 שקל
יש להם גם ב10 ש"ח+עלות סים 10 ש"ח
@ישראל-כהן אתה צריך את זה בעצמו או לנייד לימות המשיח?
-
@הברסלברי כתב בבירור | סים רק ל-SMS:
@ישראל-כהן יש ל019 תוכנית ב20 שקל
יש להם גם ב10 ש"ח+עלות סים 10 ש"ח
@ישראל-כהן אתה צריך את זה בעצמו או לנייד לימות המשיח?
@צבי-דורש-ציון כתב בבירור | סים רק ל-SMS:
@הברסלברי כתב בבירור | סים רק ל-SMS:
@ישראל-כהן יש ל019 תוכנית ב20 שקל
יש להם גם ב10 ש"ח+עלות סים 10 ש"ח
@ישראל-כהן אתה צריך את זה בעצמו או לנייד לימות המשיח?
לעצמי
-
@צבי-דורש-ציון כתב בבירור | סים רק ל-SMS:
@הברסלברי כתב בבירור | סים רק ל-SMS:
@ישראל-כהן יש ל019 תוכנית ב20 שקל
יש להם גם ב10 ש"ח+עלות סים 10 ש"ח
@ישראל-כהן אתה צריך את זה בעצמו או לנייד לימות המשיח?
לעצמי
@ישראל-כהן אם כך לכאורה זה הכי זול לך (019 10 ש"ח+עלות ח"פ של סים)
-
@ישראל-כהן אם אתה צריך כמות נורמלית של סמסים, ולא 100 בלבד כמו בתוכנית של ה-10 שקל ב-019, אז יש לך תוכנית של סמסים ללא הגבלה, גם ב-019, ב-15 שקל..
משום מה התוכנית הזו לא מופיעה באתר, אלא רק דרך שירות הלקוחות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות