בקשה | צריבת גירסה מרחוק
-
@בורו-פארק יש לך את
@itapi @מישהו12 @10110000 @למה-באתי
כמובן בתשלום
ויש לך גם גרסאות פה בפורום -
@שניאור-שמח עד כמה שידוע לי @10110000 לא עושה בשליטה מרחוק
-
@בורו-פארק
מה שידוע לי
@צדיק-0 עושה דברים כאלו בשליטה מרחוק אאל"ט. -
@בורו-פארק הכי טוב זה הגירסא של @TripleU https://mitmachim.top/post/833593
בחר לך איזו אתה הכי אוהב אחר כך שים פה מייל או משהו שיהיה אפשר להתכתב איתך
אני מוכן לצרוב באופן כללי אבל רק גירסא כשרה -
@שניאור-שמח עד כמה שידוע לי @10110000 לא עושה בשליטה מרחוק
@kasnik כתב בבקשה | צריבת גירסה מרחוק:
@שניאור-שמח עד כמה שידוע לי @10110000 לא עושה בשליטה מרחוק
וגם אני לא.
-
@בורו-פארק הכי טוב זה הגירסא של @TripleU https://mitmachim.top/post/833593
בחר לך איזו אתה הכי אוהב אחר כך שים פה מייל או משהו שיהיה אפשר להתכתב איתך
אני מוכן לצרוב באופן כללי אבל רק גירסא כשרה -
@אזולאי klly4315@gmail.com
תודה רבה@בורו-פארק שלחתי אתה יכול למחוק
-
@בורו-פארק
מה שידוע לי
@צדיק-0 עושה דברים כאלו בשליטה מרחוק אאל"ט.@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשה | צריבת גירסה מרחוק:
@צדיק-0 עושה דברים כאלו בשליטה מרחוק אאל"ט.
לא מה שידוע לי...
-
@בורו-פארק סוף שנה האזרחית המכשיר לא יעבוד לכל הפחות לשיחות. יש אומרים שיש גרסאות שכן תומכים בוולטה אז לא כדאי לך לעשות עשיו גירסא שלא תומך בוולטה
-
@בורו-פארק הכי טוב זה הגירסא של @TripleU https://mitmachim.top/post/833593
בחר לך איזו אתה הכי אוהב אחר כך שים פה מייל או משהו שיהיה אפשר להתכתב איתך
אני מוכן לצרוב באופן כללי אבל רק גירסא כשרה@אזולאי אתה עושה גירסנ לשיאומי עם מייל וויז בנקים ממש דברים בססים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
