gps igo mio c230
-
@YANKEV אני איתך כרגע על הMIO, תעתיק את כל מה שיש בכרטיס שיהיה גם במכשיר.
קובץ SYS עוד מילא (אגב, תעלה אותו לכאן צריך לראות אותו) אבל תיקית SAVE לא מעבירים ממכשיר למכשיר, זה פתח לבעיות. אם לא עובד בלי זה צריך למצוא את הבעיה.
לסיכום תעתיק הכל גם למכשיר ושלא תהיה תיקיית SAVE בשניהם. -
@YANKEV אני איתך כרגע על הMIO, תעתיק את כל מה שיש בכרטיס שיהיה גם במכשיר.
קובץ SYS עוד מילא (אגב, תעלה אותו לכאן צריך לראות אותו) אבל תיקית SAVE לא מעבירים ממכשיר למכשיר, זה פתח לבעיות. אם לא עובד בלי זה צריך למצוא את הבעיה.
לסיכום תעתיק הכל גם למכשיר ושלא תהיה תיקיית SAVE בשניהם. -
@YANKEV אמר בgps igo mio c230:

מה זה וכמה זכרון יש שם
-
@YANKEV אני איתך כרגע על הMIO, תעתיק את כל מה שיש בכרטיס שיהיה גם במכשיר.
קובץ SYS עוד מילא (אגב, תעלה אותו לכאן צריך לראות אותו) אבל תיקית SAVE לא מעבירים ממכשיר למכשיר, זה פתח לבעיות. אם לא עובד בלי זה צריך למצוא את הבעיה.
לסיכום תעתיק הכל גם למכשיר ושלא תהיה תיקיית SAVE בשניהם.@אלי-TZA אמר בgps igo mio c230:
@YANKEV אני איתך כרגע על הMIO, תעתיק את כל מה שיש בכרטיס שיהיה גם במכשיר.
קובץ SYS עוד מילא (אגב, תעלה אותו לכאן צריך לראות אותו) אבל תיקית SAVE לא מעבירים ממכשיר למכשיר, זה פתח לבעיות. אם לא עובד בלי זה צריך למצוא את הבעיה.
לסיכום תעתיק הכל גם למכשיר ושלא תהיה תיקיית SAVE בשניהם.אין לי מספיק מקום בזיכרון חסר לי כ 200 מגה מה עושים?
-
@YANKEV אמר בgps igo mio c230:

מה זה וכמה זכרון יש שם
-
K KINGYOS העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




