בירור | טלפון תומך כשר דור 4 עם מצלמה
-
@אלוף-תימן DOOV זה גם מגע, נכון?
זה חסרון אדיר.@אור-אור-אור כן ותלוי את מי אתה שואל

-
tiq m5s = מגע.
אני שונא מגע, קבוע יש איזה כמה מסכנים שקבוע מקבלים שיחות שנלחצות להם.
ועוד כמה בעיות.
מה המעלה למען ה' במגע. -
tiq m5s = מגע.
אני שונא מגע, קבוע יש איזה כמה מסכנים שקבוע מקבלים שיחות שנלחצות להם.
ועוד כמה בעיות.
מה המעלה למען ה' במגע.@אור-אור-אור אני פעם שמעתי שיש אפליקציה שחוסמת את ה-טאצ' אני לא יודע אם זה באמת קיים וגם אם זה קיים אם מישהו יעלה את זה אבל אולי זה הכיוון
או שתלך פשוט על נוקיה -
@אור-אור-אור אני פעם שמעתי שיש אפליקציה שחוסמת את ה-טאצ' אני לא יודע אם זה באמת קיים וגם אם זה קיים אם מישהו יעלה את זה אבל אולי זה הכיוון
או שתלך פשוט על נוקיה@אלוף-תימן ומתוך הנוקיות, יש מה לעשות עם הבאג נעילה אוטומטית בכל סיום שיחה?, ואיזה דגם הכי מומלץ??
-
@אלוף-תימן ומתוך הנוקיות, יש מה לעשות עם הבאג נעילה אוטומטית בכל סיום שיחה?, ואיזה דגם הכי מומלץ??
@אור-אור-אור אני לא שמעתי על הבאג הזה ב225
ואני לא יודע איזה הכי מומלץ יש מעלות וחסרונות בכל אחד אני פחות מתמצא תחכה למומחים -
@אלוף-תימן ומתוך הנוקיות, יש מה לעשות עם הבאג נעילה אוטומטית בכל סיום שיחה?, ואיזה דגם הכי מומלץ??
@אור-אור-אור הגדרות> אבטחה>נעילת מקשים> נעילת מקשים אוטו> כבוי
-
@אור-אור-אור הגדרות> אבטחה>נעילת מקשים> נעילת מקשים אוטו> כבוי
@avivis תודה, אבל זה לא מונע את הנעילה על ידי לחצן סגירת שיחה. וגם שאין מסך הבית פתוח, רק נעול.
חוץ מזה מה הכי מומלץ מהנוקיות היום? -
@avivis תודה, אבל זה לא מונע את הנעילה על ידי לחצן סגירת שיחה. וגם שאין מסך הבית פתוח, רק נעול.
חוץ מזה מה הכי מומלץ מהנוקיות היום?@אור-אור-אור
לדעתי 235 -
@אור-אור-אור
לדעתי 235@קראנץ-ונילה במה הוא יותר טוב מ 225?
צריך לשנות לו IEMI או כמו 225? -
@קראנץ-ונילה במה הוא יותר טוב מ 225?
צריך לשנות לו IEMI או כמו 225?@אור-אור-אור
מצלמה יותר איכותית,
עיצוב יפה פי כמה (הצבעים כנ"ל)
שים לב הוא גם יותר גדול
כן, גם לו צריך לשנות איימי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות