בקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין
-
@שלמה-ברייר אני לא יודע אם אאוטנט חוסמים את זה אבל תנסה
תחפש בהגדרות ''משתמשים מרובים'' תפעיל את האפשרות הזאת ותוסיף משתמש חדש
צריך שיהיה במכשיר אחסון פנוי כמה שיותר יותר טוב -
@שלמה-ברייר כי אתה יוצר עותק של חלק מהמערכת (אפשר למחוק את המשתמש אחרי זה)
אם אתה רוצה יותר מאוחר היום אני יהיה ליד m36 ואני יבדוק בדיוק איך קוראים לזה שם (עליו התרגום עובד לי חלק) (הוא הגרסה עם הotg ) -
@אלוף-תימן יש אפשרות לעשות את זה ברוזיו?
כי לא מצאתי
תודה -
@אלוף-תימן יש אפשרות לעשות את זה ברוזיו?
כי לא מצאתי
תודה@שלמה-ברייר איזה רואיזו ומה אתה צריך לעשות
-
@שלמה-ברייר
תכתוב לי איזה אנדרואיד הוא (האנדרואיד 8 או האנדרואיד 10) ואני יבדוק
בעיקרון זה אמור להיות רשום אותו דבר בכל אנדרואיד באותו אזור פחות או יותר -
@שלמה-ברייר לי יש אנדרואיד 8 לחבר שלי יש אנדרואיד 10 אתה רוצה אני אבדוק אצלו
-
@מתעניין-ולומד תודה רבה עזרת לי מאד
-
@שלמה-ברייר לי יש אנדרואיד 8 לחבר שלי יש אנדרואיד 10 אתה רוצה אני אבדוק אצלו
-
@מתעניין-ולומד אני לא מאמין זה עובד לי!
שנים אני מחפש את זה!
תודה ענקית!!! -
@מתעניין-ולומד אני לא מאמין זה עובד לי!
שנים אני מחפש את זה!
תודה ענקית!!!@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
@מתעניין-ולומד אני לא מאמין זה עובד לי!
שנים אני מחפש את זה!
תודה ענקית!!!בנגן M36??
הצלחת לעשות עליו חסימה??
כמה הוא עלה לך?
איזה חסימה? -
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
יש לי אאוטנט
איך עושים?אאוטנט חוסמים את זה
-
@שלמה-ברייר בעבר הייתי מתרגם (בנגן הנוכחי לא בגלל הבעיות דלעיל) עם GOOGLE TRANSLATE וזה תרגם מעולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות