לא מצליח | הדפסת PDF לעמוד אחד מתוך מסמך PDF גדול
-
@yitzikdy אני עדיין לא יכול...
רק אחרי שיהיו לי 10 מוניטין...@ויחזור-לתלמודו אוקיי סליחה
-
@ויחזור-לתלמודו אוקיי סליחה
@yitzikdy תודה רבה שווה יותר מלייק...
-
@yitzikdy תודה רבה שווה יותר מלייק...
@ויחזור-לתלמודו צודק
-
@yitzikdy אני עדיין לא יכול...
רק אחרי שיהיו לי 10 מוניטין...@ויחזור-לתלמודו עכשיו אין תרוצים

-
@yitzikdy תודה רבה שווה יותר מלייק...
@ויחזור-לתלמודו גם לי פעם הייתה מדפסת פי די אף שמרחה צילומים והחלפתי והכל עובד תקין
(לא שמעתי על פידיאף מוגן) -
@ויחזור-לתלמודו גם לי פעם הייתה מדפסת פי די אף שמרחה צילומים והחלפתי והכל עובד תקין
(לא שמעתי על פידיאף מוגן)@איפכא-מסתברא אמר בלא מצליח | הדפסת PDF לעמוד אחד מתוך מסמך PDF גדול:
@ויחזור-לתלמודו גם לי פעם הייתה מדפסת פי די אף שמרחה צילומים והחלפתי והכל עובד תקין
(לא שמעתי על פידיאף מוגן)אתה אומר שזו סתם בעיה במדפסת?
אבדוק במסמך אחר מיד
עריכה: לא מחק!
מכאן שזה כן דבר שקשור להגנת המסמך ההוא ספציפי.
אגב להעתיק ממנו מילים זה גם לא נותן לי.... כנראה זה כבר תלוי בסוג גופן מוגן! -
@ויחזור-לתלמודו גם לי פעם הייתה מדפסת פי די אף שמרחה צילומים והחלפתי והכל עובד תקין
(לא שמעתי על פידיאף מוגן)@איפכא-מסתברא אמר בלא מצליח | הדפסת PDF לעמוד אחד מתוך מסמך PDF גדול:
(לא שמעתי על פידיאף מוגן)
יש כזה דבר
-
@איפכא-מסתברא אמר בלא מצליח | הדפסת PDF לעמוד אחד מתוך מסמך PDF גדול:
(לא שמעתי על פידיאף מוגן)
יש כזה דבר
@yitzikdy אוקי אם אתה אומר מי אני שאחלוק..

-
@yitzikdy אוקי אם אתה אומר מי אני שאחלוק..

@איפכא-מסתברא למה שלא תחלוק???, אני לא הכי מבין במחשבים

-
@איפכא-מסתברא למה שלא תחלוק???, אני לא הכי מבין במחשבים

@yitzikdy הכל בסדר. אני לא מבין יותר ממך..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות