בקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין
-
@מתעניין-ולומד דבר ראשון ב'ה שיש פיתרון!
ב' אני לא כל כך הבנתי מה לעשות הורדתי את האפליקציה והתוסף מחדש וזה לא עובד עדיין
תודה! -
אם אתה רוצה אני ישלח קישור לקבצים שאני משתמש בהם הם עבדו לי באנדרואיד 8 ו- 13
(וא''כ תסביר לי איך מעלים לפה קישור לדרייב ואם מותר להעלות)
(אני חדש בפורום)
ואם צריך עוד עזרה אולי למכשיר ספציפי אשמח לעזור -
https://send.magicode.me/
תגרור לשם את הקבצים ותסים בקישור למלה כוכביות
תודה!
ומותר להעלות -
https://drive.goog*****le.com/drive/folders/10Jqfusf4wd7Fgm1Y7i4CRWi3_SN_KKO8
תעדכן אם עזר לך
-
שתי דקות אני ישלח מחדש
-
-
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
לא מצליח להוריד לא ניפתח לי
חשבת על הרעיון להוריד כוכביות?

-
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
לא מצליח להוריד לא ניפתח לי
חשבת על הרעיון להוריד כוכביות?

@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
לא מצליח להוריד לא ניפתח לי
חשבת על הרעיון להוריד כוכביות?

ניראה לך שלא?
בוואדאי שניסיתי! -
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
אולי תעלה בדרייב או במג'קוד

הוא העלה לך כבר גם בדרייב וגם במג'יקוד. -
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
לא מצליח להוריד לא ניפתח לי
חשבת על הרעיון להוריד כוכביות?

ניראה לך שלא?
בוואדאי שניסיתי!@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
לא מצליח להוריד לא ניפתח לי
חשבת על הרעיון להוריד כוכביות?

ניראה לך שלא?
בוואדאי שניסיתי!לי זה עובד.
-
אם אני ישים את הכוכביות בסוף זה יעזור?
-
אם אני ישים את הכוכביות בסוף זה יעזור?
@מתעניין-ולומד כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
אם אני ישים את הכוכביות בסוף זה יעזור?
זה עובד, יש בעיה כלשהי אצלו, או שהוא לא הוריד את הכוכביות טוב.
-
לא יודע כי זה עושה כאילו הכוחביות לא קשורות לקישור
@ע-ה-דכו-ע אולי תעלה שוב את הקישור ?
תודה -
לא יודע כי זה עושה כאילו הכוחביות לא קשורות לקישור
@ע-ה-דכו-ע אולי תעלה שוב את הקישור ?
תודה@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
לא יודע כי זה עושה כאילו הכוחביות לא קשורות לקישור
@ע-ה-דכו-ע אולי תעלה שוב את הקישור ?
תודה -
@ע-ה-דכו-ע תודהזה ירד לי!
אני בודק אם זה עובד -
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | בעיה בתרגום אפליקציות אופליין:
למה יש שם 3 קבצים?
אמור להיות רק את האפליקציה והתוסף
מה עושים עם השלישי?זה התרגום מייקרוסופט. הוא מופיע בתחילת המדריך שאיליו הנושא הזה מגיב.
-
יש מצב אתם מעלים את האפליקציה בזיפ???
@ע-ה-דכו-ע פשוט אני אם מכשיר של הדרן ואני בלי דפדפן, אז אני יכול להוריד רק אם משנים סיומת או בזיפ, תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות