בירור | רובי בוט נחסם בנטפרי!!
-
מישהו יודע למה?
חבל מאוד הוא היה טוב בניסוח משפטים -
מישהו יודע למה?
חבל מאוד הוא היה טוב בניסוח משפטים@קראנץ-ונילה מה כבר היה בו שנחסם
הוא גם ככה לא יעיל בהשוואה לאחרים -
מישהו יודע למה?
חבל מאוד הוא היה טוב בניסוח משפטים@קראנץ-ונילה
GPT הרבה יותר טוב מרובי הבוט מנסיוני אני ממליץ לך לעבור אליו -
מישהו יודע למה?
חבל מאוד הוא היה טוב בניסוח משפטים@קראנץ-ונילה לך על גרוק,
הוא ממש מצויין בניסוח בעברית. -
מישהו יודע למה?
חבל מאוד הוא היה טוב בניסוח משפטים@קראנץ-ונילה ממה שאני יודע הסיבה היא כי לא הצליחו להחיל עליו את הסינון
-
מישהו יודע למה?
חבל מאוד הוא היה טוב בניסוח משפטים@קראנץ-ונילה כתב בבירור | רובי בוט נחסם בנטפרי!!:
מישהו יודע למה?
חבל מאוד הוא היה טוב בניסוח משפטיםבמקום לברך ברוך דיין האמת תברך ברוך שפטרני ותעבור לצ'אטבוט נורמלי
סוף סוף נטפרי מועילים קצת לאנושות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות