בקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך
-
@חיים-כהן-1 הפעלתי מחדש, והמצב ללא שינוי.

-
@חיים-כהן-1 הפעלתי מחדש, והמצב ללא שינוי.

@אברך-מייבין אולי תנסה את השאר הישנים יותר
זה בעיה כששמים ווינדוס שהיצרן לא תומך בהם -
@אברך-מייבין תחפש עדכונים ותראה אם הוא מוצא עדכון לכרטיס מסך
@ESET זה באמת הכי טוב אבל הוא לא רוצה בגלל חבילת הגלישה
הייתי נותן לך משלי
@אברך-מייבין -
@ESET זה באמת הכי טוב אבל הוא לא רוצה בגלל חבילת הגלישה
הייתי נותן לך משלי
@אברך-מייבין -
@חיים-כהן-1 אני יודע אז מה אתה מציע?
-
@ESET לכן אני מנסה באופציות אחרות
אבל בינתיים לא נראה שזה הולך -
@חיים-כהן-1 הפעלתי מחדש, והמצב ללא שינוי.

@אברך-מייבין מסתבר שניסית כבר
אבל אולי תשחק עם הרוזולציה בהגדרות תצוגה וזה יסתדר -
@אברך-מייבין מסתבר שניסית כבר
אבל אולי תשחק עם הרוזולציה בהגדרות תצוגה וזה יסתדר@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין מסתבר שניסית כבר
אבל אולי תשחק עם הרוזולציה בהגדרות תצוגה וזה יסתדראכן, ניסיתי ולא עזר.
-
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין מסתבר שניסית כבר
אבל אולי תשחק עם הרוזולציה בהגדרות תצוגה וזה יסתדראכן, ניסיתי ולא עזר.
@אברך-מייבין מתברר שמה שהורדתי לא היה למחשב שלך
אבל תנסה פה ותגיד לי אם פתוח לך בנטפרי
https://support.lenovo.com/us/en/downloads/ds104941 -
@אברך-מייבין תנסה פה המחשב שלך מופיע שם https://download.lenovo.com/eol/index.html
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין תנסה פה המחשב שלך מופיע שם https://download.lenovo.com/eol/index.html
שמח לעדכן שבסוף הורדתי משם דרייבר לווינדוס 7 64 סיביות, והכל הסתדר!!
תודה רבה רבה לכל המסייעים, כל אחד בשמו הטוב יבורך. אין כמוכם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות