בקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך
-
@אברך-מייבין תנסה פה המחשב שלך מופיע שם https://download.lenovo.com/eol/index.html
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין תנסה פה המחשב שלך מופיע שם https://download.lenovo.com/eol/index.html
תודה רבה!
יש שם הרבה דרייברים, מישהו יוכל לכוין אותי מה בדיוק להוריד?
Device Drivers File Matrices - Lenovo G560.html -
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין תנסה פה המחשב שלך מופיע שם https://download.lenovo.com/eol/index.html
תודה רבה!
יש שם הרבה דרייברים, מישהו יוכל לכוין אותי מה בדיוק להוריד?
Device Drivers File Matrices - Lenovo G560.html@אברך-מייבין אני מעלה לך רגע עוד אחד שאמור להתאים לווינדוס 10 64
-
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין תנסה פה המחשב שלך מופיע שם https://download.lenovo.com/eol/index.html
תודה רבה!
יש שם הרבה דרייברים, מישהו יוכל לכוין אותי מה בדיוק להוריד?
Device Drivers File Matrices - Lenovo G560.html@אברך-מייבין מצאת את הדרייבר?
המחשב מלכתחילה היה ווינדוס 10?
-
@אברך-מייבין מצאת את הדרייבר?
המחשב מלכתחילה היה ווינדוס 10?
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין מצאת את הדרייבר?
עוד לא.
המחשב מלכתחילה היה ווינדוס 10?
לא.
-
@אברך-מייבין אתה בטוח שיש לך כרטיס מסך כי הוא לא מופיע במנהל התקנים
ואם זה ווינדוס 10 זה אמור להתקין את הדרייבר אוטומטי
ככה היה אצלי@ESET אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין אתה בטוח שיש לך כרטיס מסך כי הוא לא מופיע במנהל התקנים
הפנו אותי לחפש 'מידע מערכת' > 'רכיבים' > 'תצוגה' , וזה מה שמופיע שם

-
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין מצאת את הדרייבר?
עוד לא.
המחשב מלכתחילה היה ווינדוס 10?
לא.
@אברך-מייבין
יש שם ל7, XP וVISTA איזה אתה רוצה? -
@ESET אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין אתה בטוח שיש לך כרטיס מסך כי הוא לא מופיע במנהל התקנים
הפנו אותי לחפש 'מידע מערכת' > 'רכיבים' > 'תצוגה' , וזה מה שמופיע שם

-
@אברך-מייבין
יש שם ל7, XP וVISTA איזה אתה רוצה?@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין
יש שם ל7, XP וVISTA איזה אתה רוצה?לא אטריח אותך. אני יוריד לבד.
@ESET אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין אני לא חושב שזה כרטיס מסך מיוחד
זה כרטיס בסיסי שנראה לי מגיע עם כל מחשבכן, לא חשבתי שזה משהו מיוחד...
-
@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין
יש שם ל7, XP וVISTA איזה אתה רוצה?לא אטריח אותך. אני יוריד לבד.
@ESET אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין אני לא חושב שזה כרטיס מסך מיוחד
זה כרטיס בסיסי שנראה לי מגיע עם כל מחשבכן, לא חשבתי שזה משהו מיוחד...
@אברך-מייבין אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
לא אטריח אותך. אני יוריד לבד.
כבר העלתי לך ל7 לשלוח?
https://send.magicode.me/send-file/file/13a68be1c34aa491256b8cf1590d52cae7784c01/viewתעדכן...
-
@אברך-מייבין אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
לא אטריח אותך. אני יוריד לבד.
כבר העלתי לך ל7 לשלוח?
https://send.magicode.me/send-file/file/13a68be1c34aa491256b8cf1590d52cae7784c01/viewתעדכן...
@חיים-כהן-1 תודה!! התקנתי. ובינתיים לא השתנה משהו. אולי אני אפעיל מחדש את המחשב.
-
@אברך-מייבין אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
לא אטריח אותך. אני יוריד לבד.
כבר העלתי לך ל7 לשלוח?
https://send.magicode.me/send-file/file/13a68be1c34aa491256b8cf1590d52cae7784c01/viewתעדכן...
@חיים-כהן-1 הפעלתי מחדש, והמצב ללא שינוי.

-
@חיים-כהן-1 הפעלתי מחדש, והמצב ללא שינוי.

-
@חיים-כהן-1 הפעלתי מחדש, והמצב ללא שינוי.

@אברך-מייבין אולי תנסה את השאר הישנים יותר
זה בעיה כששמים ווינדוס שהיצרן לא תומך בהם -
@אברך-מייבין תחפש עדכונים ותראה אם הוא מוצא עדכון לכרטיס מסך
@ESET זה באמת הכי טוב אבל הוא לא רוצה בגלל חבילת הגלישה
הייתי נותן לך משלי
@אברך-מייבין -
@ESET זה באמת הכי טוב אבל הוא לא רוצה בגלל חבילת הגלישה
הייתי נותן לך משלי
@אברך-מייבין -
@חיים-כהן-1 אני יודע אז מה אתה מציע?
-
@ESET לכן אני מנסה באופציות אחרות
אבל בינתיים לא נראה שזה הולך -
@חיים-כהן-1 הפעלתי מחדש, והמצב ללא שינוי.

@אברך-מייבין מסתבר שניסית כבר
אבל אולי תשחק עם הרוזולציה בהגדרות תצוגה וזה יסתדר -
@אברך-מייבין מסתבר שניסית כבר
אבל אולי תשחק עם הרוזולציה בהגדרות תצוגה וזה יסתדר@חיים-כהן-1 אמר בבקשת עזרה | צריך דרייבר לכרטיס מסך:
@אברך-מייבין מסתבר שניסית כבר
אבל אולי תשחק עם הרוזולציה בהגדרות תצוגה וזה יסתדראכן, ניסיתי ולא עזר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות