בירור | השכרת טאבלטים בכמות גדולה לכמה שעות
-
מישהו מכיר מקום (או כמה מקומות) שבו אני יכול לשכור כמות גדולה של טאבלטים (כ-300) לכמה שעות בודדות - ושהעובדה שאני לוקח לכמה שעות וכמות תשתקף באופן ברור במחיר.
אני מעדיף כמובן לשכור ממישהו אחד אבל אם אתם מכירים מישהו קטן אשמח אם תכתבו גם כי במקרה הצורך אני ישכור מכמה.
תודה רבהעריכה:
אני זקוק לזה בשביל לאפשר לכמות הנ״ל של משתתפים לשלוח ולקבל בקשות HTTP שכוללות טקסט אני יודע על מודול API בימות ואני מאד לא מעוניין להשתמש בו (לא כל כך נח להקליד תשובות בטלפון בלי לראות תוצאה על המסך ובנוסף אני לא רוצה להסתמך על מערכת חיצונית) -
מישהו מכיר מקום (או כמה מקומות) שבו אני יכול לשכור כמות גדולה של טאבלטים (כ-300) לכמה שעות בודדות - ושהעובדה שאני לוקח לכמה שעות וכמות תשתקף באופן ברור במחיר.
אני מעדיף כמובן לשכור ממישהו אחד אבל אם אתם מכירים מישהו קטן אשמח אם תכתבו גם כי במקרה הצורך אני ישכור מכמה.
תודה רבהעריכה:
אני זקוק לזה בשביל לאפשר לכמות הנ״ל של משתתפים לשלוח ולקבל בקשות HTTP שכוללות טקסט אני יודע על מודול API בימות ואני מאד לא מעוניין להשתמש בו (לא כל כך נח להקליד תשובות בטלפון בלי לראות תוצאה על המסך ובנוסף אני לא רוצה להסתמך על מערכת חיצונית) -
@rbu
אולי זה לא ענייני, אבל נראה לי עדיף שתכתוב מה המטרה שלך וככה אולי ימצאו לך פתרון יותר נוח.
לא חושב שיש הרבה (אם בכלל) שמשכירים כזו כמות של טאבלטים. -
מישהו מכיר מקום (או כמה מקומות) שבו אני יכול לשכור כמות גדולה של טאבלטים (כ-300) לכמה שעות בודדות - ושהעובדה שאני לוקח לכמה שעות וכמות תשתקף באופן ברור במחיר.
אני מעדיף כמובן לשכור ממישהו אחד אבל אם אתם מכירים מישהו קטן אשמח אם תכתבו גם כי במקרה הצורך אני ישכור מכמה.
תודה רבהעריכה:
אני זקוק לזה בשביל לאפשר לכמות הנ״ל של משתתפים לשלוח ולקבל בקשות HTTP שכוללות טקסט אני יודע על מודול API בימות ואני מאד לא מעוניין להשתמש בו (לא כל כך נח להקליד תשובות בטלפון בלי לראות תוצאה על המסך ובנוסף אני לא רוצה להסתמך על מערכת חיצונית)@rbu כתב בבירור | השכרת טאבלטים בכמות גדולה לכמה שעות:
אני זקוק לזה בשביל לאפשר לכמות הנ״ל של משתתפים לשלוח ולקבל בקשות HTTP שכוללות טקסט אני יודע על מודול API בימות ואני מאד לא מעוניין להשתמש בו (לא כל כך נח להקליד תשובות בטלפון בלי לראות תוצאה על המסך ובנוסף אני לא רוצה להסתמך על מערכת חיצונית)
ושאנשים יביאו מחשבים לא יעבוד? תשיג ראוטר שתומך בכמות גדולה של מכשירים ותגביל אותו לאתרים ספציפיים.
-
@rbu כתב בבירור | השכרת טאבלטים בכמות גדולה לכמה שעות:
אני זקוק לזה בשביל לאפשר לכמות הנ״ל של משתתפים לשלוח ולקבל בקשות HTTP שכוללות טקסט אני יודע על מודול API בימות ואני מאד לא מעוניין להשתמש בו (לא כל כך נח להקליד תשובות בטלפון בלי לראות תוצאה על המסך ובנוסף אני לא רוצה להסתמך על מערכת חיצונית)
ושאנשים יביאו מחשבים לא יעבוד? תשיג ראוטר שתומך בכמות גדולה של מכשירים ותגביל אותו לאתרים ספציפיים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות