בירור | מחפש טלפון חדש...
-
@צול-גאה כתב בבירור | מחפש טלפון חדש...:
אבל בעלון של סימהדרין לא מופיע הוט
הוט יושב על פרטנר...
וב019 אפשר לבחור אם רוצים קליטה של פרטנר או פלאפון.@AMDesign
לגופה של שאלה, אתה צריך שיהיה לך SMS?
למה אתה צריך תומך?
4*4 עם מגירה אחת לא כשר יעזור? -
@AMDesign
תוכל לקנות 4*4 כשר ולשנות IMEI לאחד המגירות שתתמוך בלא כשר.
יש חברה (לא אני) בפורום שעושים את זה. -
@AMDesign
תוכל לקנות 4*4 כשר ולשנות IMEI לאחד המגירות שתתמוך בלא כשר.
יש חברה (לא אני) בפורום שעושים את זה. -
@יאנג-בוי קודם כל, סים לא כשר תומך בכל סוגי מספרי ה-IMEI.
דבר שני, לא תהיה לו משם גישה לSMS, אינטרנט (אם יש כזה דבר ב-4X4 המקורי...) וכו'. -
סים לא כשר אכן תומך בכל הIMEI, אבל המכשיר לא תומך בסים לא כשר ברמה אחרת, לא קשור לIMEI. זה נקרא סימלוק.
קיצור, לא יעבוד. -
@מישהו12 סימלוק לא נותן סים זר יש אפשרות לפתוח בחלק מהכשרים לסים בחול אבל סים לא כשר בארץ לא יעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות