בקשת מידע | האם גם אתם נתקלו בבעיה במשלוחים של עלי אקספרס
-
הייתי מזמין רק עם צ'ויס וזה הגיע עם דואר ישראל לאיפה שרציתי
לאחרונה זה מגיע עם ציטה וזה ממש נורא
יש דרך לשנות את זה? -
@BIZO כתב בבקשת מידע | האם גם אתם נתקלו בבעיה במשלוחים של עלי אקספרס:
הייתי מזמין רק עם צ'ויס וזה הגיע עם דואר ישראל לאיפה שרציתי
לאחרונה זה מגיע עם ציטה וזה ממש נורא
יש דרך לשנות את זה?צ'יטה זו חברה נוראית, צריך להתלונן עליה בכל מקום אפשרי!
@חיים-הרשקופ הזמנתי במלחמה וכבר אתמול הגיע לנקודת האיסוף, עם צ'יטה
-
עד עכשיו בכל ההזמנות זה הגיע די מהר
בחודש האחרון הזמניתי כמה מוצרים חלק תקוע עד עכשיו
רשום לי ככה בעיה בעיבוד במרכז המיון באזור/מדינת המוצא.
וחלק לא נשלח עדיין בכללהאם גם אצלכם ככה
אם כן לא שווה להזמין עכשיו מוצרים עד שיתחילו לזוז שם דבריםזה נכנס לי בטעות בסלולרי
@חיים-הרשקופ גם אצלי הזמנתי אחרי ה'מלחמה', וכבר שבוע בשדה תעופה בסין,
והחלק הכי נורא שכל יומיים הם שולחים הודעה במייל כאילו שהחבילה מתקדמת -
@חיים-הרשקופ גם אצלי הזמנתי אחרי ה'מלחמה', וכבר שבוע בשדה תעופה בסין,
והחלק הכי נורא שכל יומיים הם שולחים הודעה במייל כאילו שהחבילה מתקדמת@השטייגעניסט
לי אפילו מייל הם לא שולחים ועדיין לא זז כלום -
מעניין דווקא הרבה חברים שלי שהזמינו את האוזניות במבצע שכתבתי בפוסט הזה,
זה בא תוך כחמש ימים,
נכון שזה משלוח מהארץ אבל מוזר שלמרות המלחמה זה בא כזה מהר ולא התעסקו בחבילות שהיו אמורים להתקע,
אלא כנראה אחד משתי האפשרויות או שיש הבדל בין משלוח מהארץ למשלוח מחו''ל או שיש הבדל בחברת משלוחים בד''כ מאלי אקספרס זה דואר ישראל והאוזניות ספציפי זה תמיד מציט'ה (אין מצב שדואר ישראל היו מצליחים תוך חמש ימים...).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות