בעיה | צריבת בוט במגיסק (M36)
-
יש לי מגיסק ניסיתי גם בגרסה 28.1 וגם 25.2 אני צורב רוט והקובץ שיוצא לא מדליק לי את הנגן (בוט לופ)
יש לציין שהקובץ שהוא מיצא לי שוקל בול כמו הקובץ המקורי (ברמת הביטים)
אשמח לפיתרון או לקובץ בוט צרוב כבר עם מגיסק
@אפרים-ד @ezerphone -
יש לי מגיסק ניסיתי גם בגרסה 28.1 וגם 25.2 אני צורב רוט והקובץ שיוצא לא מדליק לי את הנגן (בוט לופ)
יש לציין שהקובץ שהוא מיצא לי שוקל בול כמו הקובץ המקורי (ברמת הביטים)
אשמח לפיתרון או לקובץ בוט צרוב כבר עם מגיסק
@אפרים-ד @ezerphone@פיני10 כתב בבעיה | צריבת בוט במגיסק (M36):
או לקובץ בוט צרוב כבר עם מגיסק
-
@פיני10 נראה לי שלא צרבת vbmeta
https://mitmachim.top/topic/82173/מדריך-מדריך-להכשרת-הנגן-m36@אלוף-תימן צרבתי את הvbmeta וזה לא עזר
עריכה: צרבתי בפאסטבוט ולא בsp וזה עבד שבח לקל -
@אלוף-תימן צרבתי את הvbmeta וזה לא עזר
עריכה: צרבתי בפאסטבוט ולא בsp וזה עבד שבח לקל@פיני10 כתב בבעיה | צריבת בוט במגיסק (M36):
@אלוף-תימן צרבתי את הvbmeta וזה לא עזר
עריכה: צרבתי בפאסטבוט ולא בsp וזה עבד שבח לקלאין הבדל.
אלא כנראה השתמשת בסקריפט של משה144 ששם הפקודה שלו היא להשבית את הבוט -
@פיני10 כתב בבעיה | צריבת בוט במגיסק (M36):
@אלוף-תימן צרבתי את הvbmeta וזה לא עזר
עריכה: צרבתי בפאסטבוט ולא בsp וזה עבד שבח לקלאין הבדל.
אלא כנראה השתמשת בסקריפט של משה144 ששם הפקודה שלו היא להשבית את הבוט -
@פיני10 כתב בבעיה | צריבת בוט במגיסק (M36):
@למה-באתי אמת.
אבל לא הבנתי מה כתבת אשמח שתפרטיש ביטול אמות vebmta ע"י פקודה בADB ואם צורבים בSP FLASH TOOL אז הוא לא מבטל אותה..
ברגע שלא מבטלים אותה אז המכשיר נכנס לבוטלופ כי זה נועד שלא יוכלו לערוך את המכשיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות