בירור | הצלחתם להכשיר מכשיר של SOYES?
-
אשמח לדעת אם יש מישהו שהצליח להכשיר כל שהוא של SOYES...
ואשמח לדעת איך מכשירים אותם
@החפץ-בעילום-שם-0 זה המיני סמרטפון אני הצלחתי כמה
פשוט שואבים את הגירסה יש פה מדריך צורבים בוט מושרש מוחקים את ה wifi יש המון מדריכים לכל זה
תגיד לי מה הדגם המדוייק אולי יש לי גירסה כשרה -
@החפץ-בעילום-שם-0 זה המיני סמרטפון אני הצלחתי כמה
פשוט שואבים את הגירסה יש פה מדריך צורבים בוט מושרש מוחקים את ה wifi יש המון מדריכים לכל זה
תגיד לי מה הדגם המדוייק אולי יש לי גירסה כשרה@אלוף-תימן אחד מ- XS הצלחת?
-
@אלוף-תימן אחד מ- XS הצלחת?
@החפץ-בעילום-שם-0 כן איזה יש מ11 עד 16 כמה שידוע לי
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כן איזה יש מ11 עד 16 כמה שידוע לי
@אלוף-תימן איך אפשר את XS16?
וחוץ מזה על איזה מכשיר אתה ממליץ לא משנה איזה דגם העיקר שיהיה בערך 3 אינצ' -
@אלוף-תימן איך אפשר את XS16?
וחוץ מזה על איזה מכשיר אתה ממליץ לא משנה איזה דגם העיקר שיהיה בערך 3 אינצ'@החפץ-בעילום-שם-0 תאמת שאני לא כל כך מכיר אותם הכשרתי לכל מיני אנשים
יש לי את הגירסה של זה אם יהיה לי זמן אני יעלה לפה גירסה כשרה -
@אלוף-תימן איך אפשר את XS16?
וחוץ מזה על איזה מכשיר אתה ממליץ לא משנה איזה דגם העיקר שיהיה בערך 3 אינצ' -
@החפץ-בעילום-שם-0 לא הצלחתי אף פעם לפתוח לו בוטלואדר
@מישהו12 כתב בבירור | הצלחתם להכשיר מכשיר של SOYES?:
@החפץ-בעילום-שם-0 לא הצלחתי אף פעם לפתוח לו בוטלואדר
ניסת עם הדונגל?
או שזה היה לפני שקנית אותו?
-
@מישהו12 כתב בבירור | הצלחתם להכשיר מכשיר של SOYES?:
@החפץ-בעילום-שם-0 לא הצלחתי אף פעם לפתוח לו בוטלואדר
ניסת עם הדונגל?
או שזה היה לפני שקנית אותו?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 לא הצלחתי אף פעם לפתוח לו בוטלואדר
@מישהו12 אז לא דווקא המכשיר הזה אלא כל מכשיר אחר של SOYES קטן שאפשר לערוך אותו
-
@החפץ-בעילום-שם-0 לא הצלחתי אף פעם לפתוח לו בוטלואדר
-
תכל'ס יש למישהו המלצה למכשיר קטן (לדוג' כמו חברת SOYES שיש לה הרבה נגנים מינים) שאפשר לעשות לו רוט ולערוך אותו?
לא עם קיידרואיד וכדו'לא יותר מ-200 ש"ח
-
תכל'ס יש למישהו המלצה למכשיר קטן (לדוג' כמו חברת SOYES שיש לה הרבה נגנים מינים) שאפשר לעשות לו רוט ולערוך אותו?
לא עם קיידרואיד וכדו'לא יותר מ-200 ש"ח
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | הצלחתם להכשיר מכשיר של SOYES?:
תכל'ס יש למישהו המלצה למכשיר קטן (לדוג' כמו חברת SOYES שיש לה הרבה נגנים מינים) שאפשר לעשות לו רוט ולערוך אותו?
לא עם קיידרואיד וכדו'ג'לי סטאר
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | הצלחתם להכשיר מכשיר של SOYES?:
תכל'ס יש למישהו המלצה למכשיר קטן (לדוג' כמו חברת SOYES שיש לה הרבה נגנים מינים) שאפשר לעשות לו רוט ולערוך אותו?
לא עם קיידרואיד וכדו'ג'לי סטאר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות