בקשת מידע | סמס דרך ימות המשיח
-
שמעתי שאפשר לקנות קו לא כשר, לנייד אותו לימות המשיח, לנתק אותו, ואז אפשר לקבל סמסים לממשק שלהם.
הפתרון הגאוני הזה לקבל סמסים נכון? -
שמעתי שאפשר לקנות קו לא כשר, לנייד אותו לימות המשיח, לנתק אותו, ואז אפשר לקבל סמסים לממשק שלהם.
הפתרון הגאוני הזה לקבל סמסים נכון?@ברווז-הסגול כתב בבקשת מידע | סמס דרך ימות המשיח:
שמעתי שאפשר לקנות קו לא כשר, לנייד אותו לימות המשיח, לנתק אותו, ואז אפשר לקבל סמסים לממשק שלהם.
הפתרון הגאוני הזה לקבל סמסים נכון?כן.
-
שמעתי שאפשר לקנות קו לא כשר, לנייד אותו לימות המשיח, לנתק אותו, ואז אפשר לקבל סמסים לממשק שלהם.
הפתרון הגאוני הזה לקבל סמסים נכון?@ברווז-הסגול אם אתה רוצה אתה יכול לרכוש מספר נייד שכבר ניידו בשרות לקוחות של ימות המשיח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות