המלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...
-
ש שלמה רביב התייחס לנושא זה ב
-
@קראנץ-ונילה @שלמה-ברייר
תורגם 90%
מוזמנים לתקן
via translated.ap
להוסיף kהשלמתי את התרגום של דפדפן via ל-100%
קרדיט על תחילת התרגום ל@7716508 להוסיף k לסיומת
דפדפן Via בעבריתv6.5.1.ap -
@שלמה-ברייר אני רוצה שתתרגם לי את האפליקציה לאוזניות של JBL איך אני מעלה את האפליקציה?
תודה רבה@איש-גמזו כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-ברייר אני רוצה שתתרגם לי את האפליקציה לאוזניות של JBL איך אני מעלה את האפליקציה?
תודה רבהכמדומני שתרגמו את זה לפני כמה ימים, תעשה חיפוש בפורום. עריכה: https://mitmachim.top/post/977842
-
@שלמה-ברייר כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
מי שרוצה שאני יתרגם לו זה עדיין אפשרי
שיעלה ובלי נדר אני יתרגםאני אשמח אם תוכל לתרגם את האפליקציה לאוזניות Bose
-
@איש-גמזו כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@שלמה-ברייר אני רוצה שתתרגם לי את האפליקציה לאוזניות של JBL איך אני מעלה את האפליקציה?
תודה רבהכמדומני שתרגמו את זה לפני כמה ימים, תעשה חיפוש בפורום. עריכה: https://mitmachim.top/post/977842
-
@ע-ה-דכו-ע אני חושב ששם מדובר על האפליקציה לרמקולים (JBL Portable) ולא של האוזניות (JBL Headphones)
@שלמה-ברייר
עריכה: מצאתי את זה אני אבדוק אם זה בסדר, ייש"כ@איש-גמזו כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
@ע-ה-דכו-ע אני חושב ששם מדובר על האפליקציה לרמקולים (JBL Portable) ולא של האוזניות (JBL Headphones)
@שלמה-בריירצודק, אבל גם זה קיים בפורום אני חושב (אולי לא הכי מעודכן, אין לי מושג)
https://www.google.co.il/search?q=site:mitmachim.top JBL מתורג -
ש שלמה רביב התייחס לנושא זה
-
@שלמה-רביב אשמח לתרגום של האפליקציה הזאת אפליקציה של אוזניות
של 1MORE -
@שלמה-רביב כתב בהמלצה | מי שצריך שאני יתרגם לו אפליקציה שיכנס...:
יש שם בדרייב מלא דברים , איזה אפליקציה מהדרייב לתרגם?
זה אפליקציה אחת כנראה בגלל שזה APK+ זה התפרק העליתי את זה מחדש דחוס הנה הקישור
-
@מנחם-המגניב אני בעזרת ה' בלי נדר יתרגם לך בראשון אם אני יוכל
-
@מנחם-המגניב האפליקציה לא עובדת
אולי פשוט תעלה את האפליקציה ולא לדחוץ פשוט תעלה אותה רגיל -
ש שלמה רביב התייחס לנושא זה
-
@מנחם-המגניב האפליקציה לא עובדת
אולי פשוט תעלה את האפליקציה ולא לדחוץ פשוט תעלה אותה רגיל@שלמה-רביב העליתי שוב בלי לדחוס
https://drive.google.com/file/d/1IrrGIF_TYFidSVMx6ajuTsf-vagT3sW2/view?usp=sharing
יכול ליהיות שבגלל שזה APK+ הוא מראה בדרייב את התצוגה מקדימה וזה נראה כמו הרבה אפליקציות תנסה להוריד הכל ביחד בכפתור של ההורדה בצד שמאל למעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות