באג | אפקס לאונצ'ר בפלאפון מקשים
-
יש לי פלאפון חצי טאצ', והתקנתי עליו אפקס לאונצ'ר.
ומאז המקשים לא עובדים מיד, כלומר, אם אני לוחץ על אחד המספרים, לא נפתחת לי אוטומטית אפליקציית החייגן, אלא זה מדגיש את המסך בית ומשאיר אותו כך. רק אחרי שאני לוחץ על האפליקציה של החייגן, אפשר ללחוץ על המספרים.
אותו דבר, לפני ההתקנה הייתי לוחץ על הכפתור השמאלי ועל *, וזה היה פותח לי את הפלאפון, אבל אחרי ההתקנה זה לא עובד. ועוד כמה דוגמאות כאלו.
בקיצור, מה שקורה זה שלחיצה על המקשים בעצם מדגישה את המסך בית, ולא עובדת כמו שהיה לפני זה.
מישהו יודע פתרון לזה?
@beny -
יש לי פלאפון חצי טאצ', והתקנתי עליו אפקס לאונצ'ר.
ומאז המקשים לא עובדים מיד, כלומר, אם אני לוחץ על אחד המספרים, לא נפתחת לי אוטומטית אפליקציית החייגן, אלא זה מדגיש את המסך בית ומשאיר אותו כך. רק אחרי שאני לוחץ על האפליקציה של החייגן, אפשר ללחוץ על המספרים.
אותו דבר, לפני ההתקנה הייתי לוחץ על הכפתור השמאלי ועל *, וזה היה פותח לי את הפלאפון, אבל אחרי ההתקנה זה לא עובד. ועוד כמה דוגמאות כאלו.
בקיצור, מה שקורה זה שלחיצה על המקשים בעצם מדגישה את המסך בית, ולא עובדת כמו שהיה לפני זה.
מישהו יודע פתרון לזה?
@beny@ישראל-כהן אני לא מבין בזה, אבל זה נראה שהלאנצ'ר הזה לא תומך במקשים, ולכן פעולה במקשים מתפרשת שונה.
-
@ישראל-כהן אני לא מבין בזה, אבל זה נראה שהלאנצ'ר הזה לא תומך במקשים, ולכן פעולה במקשים מתפרשת שונה.
@בנימינה כתב בבאג | אפקס לאונצ'ר בפלאפון מקשים:
@ישראל-כהן אני לא מבין בזה, אבל זה נראה שהלאנצ'ר הזה לא תומך במקשים, ולכן פעולה במקשים מתפרשת שונה.
מישהו מכיר אפליקציה דומה שמתאימה למקשים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות