בקשת מידע | הגדרה מיוחדת לשימוש בAPI?
-
נתקל בבעיה, במקום להסביר אתן את הטקסט שהAI כתב לי...:
,
אני מנסה להשתמש ב-API של מודול CallBack לפי התיעוד של ימות המשיח למפתחים.
אני שולח בקשת GET לכתובת https://www.call2all.co.il/ym/api/CallBack עם כל הפרמטרים הנדרשים (טוקן תקין, מספר טלפון ופעולת playfile).
אני רואה בלוג ההתחברויות שלי שההתחברות הכללית ל-API מצליחה, אבל אני מקבל באופן קבוע בחזרה שגיאת Invalid WS request.האם ייתכן שמודול ה-CallBack דורש הפעלה או אישור מיוחד ברמת החשבון שלי?
תודה רבה
-
נתקל בבעיה, במקום להסביר אתן את הטקסט שהAI כתב לי...:
,
אני מנסה להשתמש ב-API של מודול CallBack לפי התיעוד של ימות המשיח למפתחים.
אני שולח בקשת GET לכתובת https://www.call2all.co.il/ym/api/CallBack עם כל הפרמטרים הנדרשים (טוקן תקין, מספר טלפון ופעולת playfile).
אני רואה בלוג ההתחברויות שלי שההתחברות הכללית ל-API מצליחה, אבל אני מקבל באופן קבוע בחזרה שגיאת Invalid WS request.האם ייתכן שמודול ה-CallBack דורש הפעלה או אישור מיוחד ברמת החשבון שלי?
תודה רבה
-
@aiib אתה מתכוין אולי לQueueCallBack?
@האדם-החושב כתב בבקשת מידע | הגדרה מיוחדת לשימוש בAPI?:
@aiib אתה מתכוין אולי לQueueCallBack?
התברר ממש עכשיו שהAI לקח מושג לא קשור...
כרגע משהה את השאלה עד שיתברר לי סופית... -
@האדם-החושב כתב בבקשת מידע | הגדרה מיוחדת לשימוש בAPI?:
@aiib אתה מתכוין אולי לQueueCallBack?
התברר ממש עכשיו שהAI לקח מושג לא קשור...
כרגע משהה את השאלה עד שיתברר לי סופית...@aiib אתה משתמש בAI להגדרות בימות המשיח??
אם כן הנני לעדכן אותך כי הוא לא יודע כלום כלום בעניין הזה ורק מחרטט, חבל שתשאל כל הזמן על הגדרות שהא נותן.
אתה יכול אולי לנסות עם זה https://f2.freeivr.co.il/post/146594
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות