באג | כמה באגים בשיאומי, איטיות.
-
יש לי שיואמי כבר קרוב לחצי שנה כמה תקלות חוזרות על עצמן
1.אני יכול להשאיר את הטלפון בלי אפליקציות פתוחות לילה שלם כשזה על הרבה טעינה ובבוקר זה יורד דרמטית אפילו רק כמה שעות בודדות
2. גוגל צ'אט עובד מאוד לאט על פעם שאני נכנס הוא נטען כמה זמן
3.לפעמים אפליקציות נסגרות/ ממשק המערכת לא מגיב
4. הוואטסאפ אם אני לא נכנס אליו זמן מועט הוא לא מתעדכן ורק כשאני חוזר לוקח לו זמן לרענן הודעות אחרונות
תודה רבה למי שיש בידו לעזור -
יש לי שיואמי כבר קרוב לחצי שנה כמה תקלות חוזרות על עצמן
1.אני יכול להשאיר את הטלפון בלי אפליקציות פתוחות לילה שלם כשזה על הרבה טעינה ובבוקר זה יורד דרמטית אפילו רק כמה שעות בודדות
2. גוגל צ'אט עובד מאוד לאט על פעם שאני נכנס הוא נטען כמה זמן
3.לפעמים אפליקציות נסגרות/ ממשק המערכת לא מגיב
4. הוואטסאפ אם אני לא נכנס אליו זמן מועט הוא לא מתעדכן ורק כשאני חוזר לוקח לו זמן לרענן הודעות אחרונות
תודה רבה למי שיש בידו לעזור@ברנע הגרסה לא תואמת חד משמעית לפי התיאורים שלך מה היא תברר גם לי היה גרסה מכבידה והבטריה ירדה דרמטית כל פעם עד שהחלפתי
-
@ברנע הגרסה לא תואמת חד משמעית לפי התיאורים שלך מה היא תברר גם לי היה גרסה מכבידה והבטריה ירדה דרמטית כל פעם עד שהחלפתי
@הרב-של-השכונה לא הבנתי מה כתבת
עכשיו נהיה יותר גרוע זה ממש לאט הגלישה
בדקתי 1. חוסך הנתונים כבוי
2.חבילת גלישה בסדר
3. אין VPN
האתרים גם כותבים לי שהזמן טעינה ארוך מהרגיל
מה שכן אין לי אפשרות לעדכן את הטלפון זה כותב '' לא יתבצעו עידכונים אוטומטית '' -
@הרב-של-השכונה לא הבנתי מה כתבת
עכשיו נהיה יותר גרוע זה ממש לאט הגלישה
בדקתי 1. חוסך הנתונים כבוי
2.חבילת גלישה בסדר
3. אין VPN
האתרים גם כותבים לי שהזמן טעינה ארוך מהרגיל
מה שכן אין לי אפשרות לעדכן את הטלפון זה כותב '' לא יתבצעו עידכונים אוטומטית ''@ברנע יש אפשרות לאפס או שחשוב לך דברים?
-
יש לי שיואמי כבר קרוב לחצי שנה כמה תקלות חוזרות על עצמן
1.אני יכול להשאיר את הטלפון בלי אפליקציות פתוחות לילה שלם כשזה על הרבה טעינה ובבוקר זה יורד דרמטית אפילו רק כמה שעות בודדות
2. גוגל צ'אט עובד מאוד לאט על פעם שאני נכנס הוא נטען כמה זמן
3.לפעמים אפליקציות נסגרות/ ממשק המערכת לא מגיב
4. הוואטסאפ אם אני לא נכנס אליו זמן מועט הוא לא מתעדכן ורק כשאני חוזר לוקח לו זמן לרענן הודעות אחרונות
תודה רבה למי שיש בידו לעזור@ברנע עד היום הוא היה בסדר?
האינטרנט עם סינון?
תנקה סתם זבל תנקה מטמונים של אפליקציות -
א אריאלל התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות