המלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.
-
@ezerphone אחרי שאתה לוחץ 4 לקבלת התראות אז הוא אומר שזה בתשלום (למנויי תו קארד)
-
אני עם I-TOP ומקבל התראות בדור 4.
אמנם בין הכיתוב יש מלא קוביות, אבל בהחלט יש גם טקסט קריא. -
@פרוזי כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
זה עולה כסף הקו הזה
ככה הם טועניםשטויות עובד מעולה בלי שום תשלום
@ezerphone כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
שטויות עובד מעולה בלי שום תשלום
אני חושב שזה קשור לזה ...

-
@cool כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@3157686 הרבה מידע אין לי מעבר למה שהוא כתב.
אבל אתה בטוח שיש לו שיחות דור 4?ברור יש לי שיאומי כשר יש לו דור 4 וגם שיחות HD
-
@3157686 כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
ברור יש לי שיאומי כשר יש לו דור 4 וגם שיחות HD
מה זה שיחות HD
-
@ezerphone כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
שטויות עובד מעולה בלי שום תשלום
אני חושב שזה קשור לזה ...

@יוסף-אלחנן כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@ezerphone כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
שטויות עובד מעולה בלי שום תשלום
אני חושב שזה קשור לזה ...

יעני שר התקשורת החליט שיסגר?
אלו שטויות!זה בטח עוד תעלול של החברה הידועה...
-
@יוסף-אלחנן כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@ezerphone כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
שטויות עובד מעולה בלי שום תשלום
אני חושב שזה קשור לזה ...

יעני שר התקשורת החליט שיסגר?
אלו שטויות!זה בטח עוד תעלול של החברה הידועה...
-
@י.-פל. כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
איזה חברה?
@משה-סגל כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@י.-פל. כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
איזה חברה?
איזו חברה עובדת בכל כוחה נגד ביטול דמי הקישוריות?
-
אגב הדברים, התחברתי כעת ולא עברתי על כל השבוע...
למישהו יש פתרון לכך שב4*4 לא ניתן להוריד את ההתראה? רק כיבוי הפלאפון עוזר!
-
אגב הדברים, התחברתי כעת ולא עברתי על כל השבוע...
למישהו יש פתרון לכך שב4*4 לא ניתן להוריד את ההתראה? רק כיבוי הפלאפון עוזר!
-
@משה-סגל כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@י.-פל.
אפשר לעשות את זה לדור 3
אז אתה לא מקבל התראה בכללאבל אני רוצה התראות!
@שאול-208 כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@י.-פל. יש שאמרו שעדכון גירסה עזר,
יש שאמרו שזה עוזר לזמן מוגבל,
ויש שאמרו שגם בגירסה 10 עדיין תקוע,
אי לכך נסה לעדכן גירסה ואולי זה יצליח
בגרסה 6 לא ניתן לכבות כלל, יתירה מכך: אם לוחצים על מקש כלשהוא, אפילו לחיצה ארוכה על כיבוי לא עוזרת! יש להוציא את הבטריה!
בגרסה 10 עבד לי בתחילה [היה ניתן לכבות ע"י לחיצה על dismiss או משהו כזה], אך בימים האחרונים אותו מצב - רק כיבוי עזר, לפעמים צריך להוציא את הבטריה... -
@משה-סגל כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@י.-פל.
אפשר לעשות את זה לדור 3
אז אתה לא מקבל התראה בכללאבל אני רוצה התראות!
@שאול-208 כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@י.-פל. יש שאמרו שעדכון גירסה עזר,
יש שאמרו שזה עוזר לזמן מוגבל,
ויש שאמרו שגם בגירסה 10 עדיין תקוע,
אי לכך נסה לעדכן גירסה ואולי זה יצליח
בגרסה 6 לא ניתן לכבות כלל, יתירה מכך: אם לוחצים על מקש כלשהוא, אפילו לחיצה ארוכה על כיבוי לא עוזרת! יש להוציא את הבטריה!
בגרסה 10 עבד לי בתחילה [היה ניתן לכבות ע"י לחיצה על dismiss או משהו כזה], אך בימים האחרונים אותו מצב - רק כיבוי עזר, לפעמים צריך להוציא את הבטריה... -
@י.-פל.
יש לי גירסה ישנה (אני לא יודע איזה מספר) וזה מתריע לי 3 או4 פעמים עד שאני מוציא את הבטריה -
@משה-סגל תסתכל בהגדרות>אודות ותגיד מה הגירסה (לא שזה משנה, במילא אי אפשר להחזיר אחורה...)
-
@משה-סגל כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@שאול-208
אין לי את האפשרות הזאת בהגדרותאז יש לך את הגרסא הראשונה
-
@משה-סגל כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@שאול-208
אין לי את האפשרות הזאת בהגדרותאז יש לך את הגרסא הראשונה
@ישראל-כהן-6 כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@משה-סגל כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@שאול-208
אין לי את האפשרות הזאת בהגדרותאז יש לך את הגרסא הראשונה
חושב שזה לא נכון.
נראה לי עד גרסה 4-5 לא היה. -
@ישראל-כהן-6 כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@משה-סגל כתב בהמלצה | התרעות פיקוד העורף בטלפון כשר - מסודר.:
@שאול-208
אין לי את האפשרות הזאת בהגדרותאז יש לך את הגרסא הראשונה
חושב שזה לא נכון.
נראה לי עד גרסה 4-5 לא היה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות