בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
מישהו יודע מה הקישור עם הOTG ומה לא?
https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html
https://he.aliexpress.com/item/1005007550818238.html
אני רוצה לקנות את הנגן עם OTG, ואני אשמח אם מישהו שקיבל נגן עם OTG יוכל להעתיק לכאן את הקישור מההיסטוריה של ההזמנות שלו בעלי.
@ע-ה-דכו-ע הקישור הראשון לא של m36
-
@ע-ה-דכו-ע הקישור הראשון לא של m36
@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@ע-ה-דכו-ע הקישור הראשון לא של m36
הקישור הראשון שהבאתי זה הקישור השני שהבאת כאן (רק הורדתי את כל המלל בסוף, אבל זה אותו מספר פריט.
-
@ע-ה-דכו-ע רק הקישור השני זה בפועל m36 (הראשון כתוב m508) הכל (מה שכתוב m36) זה מאותו חנות mechen והכל זה אותו דבר עם otg... (לא לוקח אחריות...)
-
@ע-ה-דכו-ע רק הקישור השני זה בפועל m36 (הראשון כתוב m508) הכל (מה שכתוב m36) זה מאותו חנות mechen והכל זה אותו דבר עם otg... (לא לוקח אחריות...)
@אפרים-ד כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@ע-ה-דכו-ע רק הקישור השני זה בפועל m36 (הראשון כתוב m508) הכל (מה שכתוב m36) זה מאותו חנות mechen והכל זה אותו דבר עם otg... (לא לוקח אחריות...)
צודק, רק עכשיו שמתי לב שזה באמת השתנה (גם @אלוף-תימן כתב את זה).
זה אותו קישור שעליו נסוב כל הנושא הנקרא "נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?" (הוא הקישור שמובא בפוסט הראשון) וראה זה פלא שהתחלף הפריט במספר, וכעת מונח שם M508.
תודה רבה בכל אופן, אני אקנה את השני בעז"ה.
-
-
@משה-ש. כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הנה הקישור
מצד שני מוכרים את אותו נגן ב - 182 ש"ח, וזה אותו מוכר מה ההסבר בזה? האם התבלבלתי במשהו?איך אפשר לדעת כיום, איזה נגן מבין שתי הקישורים תומכים בOTG?
המוכר לא מגיב
@פסטיבל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש. כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הנה הקישור
מצד שני מוכרים את אותו נגן ב - 182 ש"ח, וזה אותו מוכר מה ההסבר בזה? האם התבלבלתי במשהו?איך אפשר לדעת כיום, איזה נגן מבין שתי הקישורים תומכים בOTG?
המוכר לא מגיב
היום אחד הקישורים הוא בכלל לא של M36, והקישור שעדיין כן M36 הזמנתי דרכו והגיע עם OTG
-
@פסטיבל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש. כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הנה הקישור
מצד שני מוכרים את אותו נגן ב - 182 ש"ח, וזה אותו מוכר מה ההסבר בזה? האם התבלבלתי במשהו?איך אפשר לדעת כיום, איזה נגן מבין שתי הקישורים תומכים בOTG?
המוכר לא מגיב
היום אחד הקישורים הוא בכלל לא של M36, והקישור שעדיין כן M36 הזמנתי דרכו והגיע עם OTG
@ע-ה-דכו-ע עכשיו שתיהם M36
-
א אלוף תימן התייחס לנושא זה ב
-
ה הרב של השכונה התייחס לנושא זה ב
-
ועדיין אפשר להזמין?
-
ועדיין אפשר להזמין?
@שמח-הוא... כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ועדיין אפשר להזמין?
תמיד היה אפשר להזמין אלא המחיר השתנה...
-
@ezerphone כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הגרסה של הדיסק דריל שהעלתי זה של ירון
נראה לי שהתבלבלת בין הנושאים
-
@ezerphone כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הגרסה של הדיסק דריל שהעלתי זה של ירון
נראה לי שהתבלבלת בין הנושאים
@מגנוס-קרלסן צודק
-
אם חוזר המבצע אשמח שמישהו יעדכן- לטובת הציבור
-
אם חוזר המבצע אשמח שמישהו יעדכן- לטובת הציבור
@שמח-הוא... זה לא יחזור יותר
א אם זה היה באג הם סידרו את זה
ב אם זה היה פרסומת מספיק הם מפורסמים
ככה שאין מה לחכות המחיר שהיה לא יחזור -
@שמח-הוא... זה לא יחזור יותר
א אם זה היה באג הם סידרו את זה
ב אם זה היה פרסומת מספיק הם מפורסמים
ככה שאין מה לחכות המחיר שהיה לא יחזור@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב אם זה היה פרסומת מספיק הם מפורסמים
ככה שאין מה לחכות המחיר שהיה לא יחזוראז בעצם לא ניראה שזה היה פרסומת
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
ב אם זה היה פרסומת מספיק הם מפורסמים
ככה שאין מה לחכות המחיר שהיה לא יחזוראז בעצם לא ניראה שזה היה פרסומת
@שמח-הוא... למה לא. הם יצרו נגן חדש רצו שיהיה לו פרסומת חזקה הם מכרו אותו במחיר הפסד שכולם ירצו לקנות את הנגן הקישור לא תמיד עבד ככה שלא יהיה יותר מידי קונים ועכשיו תראה כמה קונים את הנגן איזה עכשיו למרות שזה עולה בערך 180 כי יודעים שזה שווה את הכסף
-
לא הגיוני שזה היה באג
כניראה לפי עתי שזה היה פירסומת או שאף אחד לא קנה את הנגן הזה הרבה זמן לכן עשו הנחה@שלמה-ברייר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
לא הגיוני שזה היה באג
כניראה לפי עתי שזה היה פירסומת או שאף אחד לא קנה את הנגן הזה הרבה זמן לכן עשו הנחהמידע זה היה גם לפני אם הרבה קניות לכן גם לדעתי זה היה באג ליד פעמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות