בקשה | ספרים קובץ txt לנוקיות החדשות
-
@מנחם-השומר
תודההההההה רבה י'מלך אבל אני מנוטפר מתנצל -
-
@מנחם-השומר
תודה רבה ( מתנצל שאני לא עושה לייק פשוט אין לי מספיק מוניטין) הצלת אותי -
דרך אגב אולי יש למישהו פרק המניח שושינטיין? אולי למנחם השומר?
תודה רבה למי שעזר ועוזר -
שמעתי שיש גם שישה סדרי משנה אשמח שמישהו יעלה בבקשה
-
שמעתי שיש גם שישה סדרי משנה אשמח שמישהו יעלה בבקשה
@יצחק-המלך-והחכם
יש אולי את כל הש"ס? -
למה שלא תקחו מאוצריא?
-
@יצחק-המלך-והחכם
יש אולי את כל הש"ס?@משה-סגל כתב בבקשה | ספרים קובץ txt לנוקיות החדשות:
יש אולי את כל הש"ס?
זה בא לעקוץ? כי שמעתי על זה ממשהו שיש
-
@משה-סגל כתב בבקשה | ספרים קובץ txt לנוקיות החדשות:
יש אולי את כל הש"ס?
זה בא לעקוץ? כי שמעתי על זה ממשהו שיש
@יצחק-המלך-והחכם
לא בא לעקוץ חס ושלום למה שתחשוב ככה אני רוצה להתקין בנגן שלי את כל הש"ס כדי שאוכל לקיים את המצווה של ובלכתך בדרך -
@יצחק-המלך-והחכם
לא בא לעקוץ חס ושלום למה שתחשוב ככה אני רוצה להתקין בנגן שלי את כל הש"ס כדי שאוכל לקיים את המצווה של ובלכתך בדרך@משה-סגל כתב בבקשה | ספרים קובץ txt לנוקיות החדשות:
לא בא לעקוץ חס ושלום למה שתחשוב ככה אני רוצה להתקין בנגן שלי
אוקי אם ככה אני מתנצל
@משה-סגל כתב בבקשה | ספרים קובץ txt לנוקיות החדשות:
קיים את המצווה של ובלכתך בדרך
כל הכבוד

-
@יצחק-המלך-והחכם
יש אולי את כל הש"ס?@משה-סגל f6ec76ce-38bb-4708-b951-0a8eeecd23f4-txt.zip כל התנך קרדיט ל @aharontz
אם אתה רוצה יש תמצות של כל הגמרא אבל בקובץ PDF פה https://forum.moreshet-maran.com/threads/דף-שמתמצת-את-כל-הש-ס.2331/#:~:text=התבקשתי מהרב הגאון,KB · צפיות%3A 223 ויש גם את זה https://netivothashas.org.il/Downloads -
@משה-סגל f6ec76ce-38bb-4708-b951-0a8eeecd23f4-txt.zip כל התנך קרדיט ל @aharontz
אם אתה רוצה יש תמצות של כל הגמרא אבל בקובץ PDF פה https://forum.moreshet-maran.com/threads/דף-שמתמצת-את-כל-הש-ס.2331/#:~:text=התבקשתי מהרב הגאון,KB · צפיות%3A 223 ויש גם את זה https://netivothashas.org.il/Downloads@יצחק-המלך-והחכם
אין לי מילים
תודה רבהההההההההההההההההה -
@יצחק-המלך-והחכם
אין לי מילים
תודה רבהההההההההההההההההה@משה-סגל בבקשה בכיף (כל הכיף זה לעזור לאנשים)
-
@משה-סגל בבקשה בכיף (כל הכיף זה לעזור לאנשים)
@יצחק-המלך-והחכם
מצטער שאין לי מספיק אבל

-
@יצחק-המלך-והחכם
מצטער שאין לי מספיק אבל

@משה-סגל קצת מתרגש מההתלהבות
-
@משה-סגל קצת מתרגש מההתלהבות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות