בקשת מידע | חצי טאצ' חדש
-
למישהו יש מידע על מכשיר חצי טאצ חדש
LOM S9
זה יותר טוב מ F22 PRO או פחות טוב ?
(הבנתי שיש לו כמה דברים טובים כמו NFC ותומך שתי סימים) -
למישהו יש מידע על מכשיר חצי טאצ חדש
LOM S9
זה יותר טוב מ F22 PRO או פחות טוב ?
(הבנתי שיש לו כמה דברים טובים כמו NFC ותומך שתי סימים)@שמעון-גרין זה נראה גרסת 4/64 ג'יגה של הדגם TIQ M5s 32GB 3GB RAM
חוץ מהבדל במראה של המקשים,
מבחינת חומרה זה בסדר, מעניין אם יש שיפרו בזה את התוכנה. -
@ר-ישיעה
כמה זמן הסוללה שלו מחזיקה?
מה הגודל שלו ביחס לשיואמי f21? -
@ר-ישיעה
כמה זמן הסוללה שלו מחזיקה?
מה הגודל שלו ביחס לשיואמי f21?@יונתן-המתכנת בדיוק אותו גודל של השיאומי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות