בקשת מידע | התקנת חנות מייקרוסופט
-
איך ניתן להתקין חנות אפליקציות של מייקרוסופט, במחשב עם ווינודס ערוך - שהגיע בלי חנות אפליקציות? ממה שמצאתי בפורום, לא עוזר למקרה דנן
-
איך ניתן להתקין חנות אפליקציות של מייקרוסופט, במחשב עם ווינודס ערוך - שהגיע בלי חנות אפליקציות? ממה שמצאתי בפורום, לא עוזר למקרה דנן
@יאיר-דניאל עידכונים לווינדוס ניסת?
באם לא עזר...
תכנס ל PowerShell
הפעל כמנהל מערכתGet-AppxPackage -AllUsers Microsoft.WindowsStore* | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}ואנטר
זה אמור להתקין את הסטור מחדש -
@יאיר-דניאל עידכונים לווינדוס ניסת?
באם לא עזר...
תכנס ל PowerShell
הפעל כמנהל מערכתGet-AppxPackage -AllUsers Microsoft.WindowsStore* | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}ואנטר
זה אמור להתקין את הסטור מחדש -
-
@יאיר-דניאל
איזה מחשב יש לך?
מי ערך את הווינדוס?@kasnik יש לי מחשב אסוס, 4 ראם, ווינדוס ערוך שהביא ידידינו @ KINGYOS - ווינדוס 11 אקסטרה לייט.
ניסתי להפעיל בפוואר שיל, וזה לא נותן לי.
הפעלתי כמנהל, הדבקתי את הפקודה, עשיתי אנטר, והמחשב לא מגיב
הוא פשוט יורד יורד שורה ופותח לי שוב את האפשרות לכתוב פקודה. -
@kasnik יש לי מחשב אסוס, 4 ראם, ווינדוס ערוך שהביא ידידינו @ KINGYOS - ווינדוס 11 אקסטרה לייט.
ניסתי להפעיל בפוואר שיל, וזה לא נותן לי.
הפעלתי כמנהל, הדבקתי את הפקודה, עשיתי אנטר, והמחשב לא מגיב
הוא פשוט יורד יורד שורה ופותח לי שוב את האפשרות לכתוב פקודה.@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | התקנת חנות מייקרוסופט:
@kasnik יש לי מחשב אסוס, 4 ראם, ווינדוס ערוך שהביא ידידינו @ KINGYOS - ווינדוס 11 אקסטרה לייט.
ניסתי להפעיל בפוואר שיל, וזה לא נותן לי.
הפעלתי כמנהל, הדבקתי את הפקודה, עשיתי אנטר, והמחשב לא מגיב
הוא פשוט יורד יורד שורה ופותח לי שוב את האפשרות לכתוב פקודה.תנסה את זה
https://github.com/H114/windows-store-offline-install
יש שם הוראות לשימוש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות