עזרה במערכת הפעלה
-
לאחרונה פתחתי משתמש חדש במחשב ושתי דברים מוזרים נהיו לי
- רוב התוכנות המובנות בWIN הפכו לאנגלית כולל השם שלהם וכולל התוכנה עצמה
- ניהיה לי סימון מוזר על הכונן של המחשב :

תןדה!
-
זה קורה הרבה פעמים אחרי הוספת משתמש חדש או מחיקת פרופיל ובניה מחדש.
תנסה ללכת לאפשרויות שפה בלוח הבקרה ולבחור שם ב region/location את israel.
לאחר מכן כניסה מחדש למחשב אמורה לפתור את הבעיה. (השפה בתוכנות משתנה כי היא מזהה שפת מערכת שונה, כמו בטלפון שאם השפת מערכת שלך אנגלית, כל האפליקציות יהיו באנגלית אוטומטית ואם בעברית אז בעברית)
בקיצור תנסה, תגיד אם עזר לך -
זה קורה הרבה פעמים אחרי הוספת משתמש חדש או מחיקת פרופיל ובניה מחדש.
תנסה ללכת לאפשרויות שפה בלוח הבקרה ולבחור שם ב region/location את israel.
לאחר מכן כניסה מחדש למחשב אמורה לפתור את הבעיה. (השפה בתוכנות משתנה כי היא מזהה שפת מערכת שונה, כמו בטלפון שאם השפת מערכת שלך אנגלית, כל האפליקציות יהיו באנגלית אוטומטית ואם בעברית אז בעברית)
בקיצור תנסה, תגיד אם עזר לך@hfreuvenbe אבל מעניין איך זה קשור לביט לוקר...
-
-
@hfreuvenbe אבל מעניין איך זה קשור לביט לוקר...
@שמואלצודק, זה לא קשור בגלל זה לא התייחסתי לזה, כנראה היה מותקן לו בלי קשר למקרה שציין (לשינוי בשפה. זה מאוד מצוי בהקמת משתמש חדש)
-
@hfreuvenbe זה מופיע על ישראל..
-
תקשיב, ביט לוקר דורש הצפנה של כל הקבצים.
כלומר, אם הכונן ריק זה מופעל בכמה שניות, אבל אם לא לוקח לו שעות להצפין את כל הקבצים.. נשמע לי הזוי שזה קורה לבד.
@yzahn התותח, מכיר את זה?!?! -
@bbn וואלא מוזר..
אין אפשרות לנהל את זה? להסיר את זה? לשנות?
לא יודע מה זה...את האמת, התעסקתי עם ביט לוקר אבל לא על הכונן של המערכת הפעלה עצמה...
אגב, ווינדוס ממליצים מאד לא לעשות ביט לוקר על הכונן של מערכת ההפעלה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
מה זה אומר ?????
