בעיה | לינוקס לא פועל
-
התקנתי על דיסק את הכלים לאנדרואיד כמו המדריך הזה: https://mitmachim.top/topic/23821/מכשיר-האנדרואיד-לא-נקלט-ב-adb-אודין-sp-flash-tool-ועוד-הסוף-לבעיות-הדרייברים
הפעלתי מחדש F12 וכו וכו' - ונתקע לי על המסך הזה:
מה לעשות? אולי עשיתי משהו לא טוב? -
ח חנוך הכהן סימן נושא זה כשאלה ב
-
התקנתי על דיסק את הכלים לאנדרואיד כמו המדריך הזה: https://mitmachim.top/topic/23821/מכשיר-האנדרואיד-לא-נקלט-ב-adb-אודין-sp-flash-tool-ועוד-הסוף-לבעיות-הדרייברים
הפעלתי מחדש F12 וכו וכו' - ונתקע לי על המסך הזה:
מה לעשות? אולי עשיתי משהו לא טוב? -
התקנתי על דיסק את הכלים לאנדרואיד כמו המדריך הזה: https://mitmachim.top/topic/23821/מכשיר-האנדרואיד-לא-נקלט-ב-adb-אודין-sp-flash-tool-ועוד-הסוף-לבעיות-הדרייברים
הפעלתי מחדש F12 וכו וכו' - ונתקע לי על המסך הזה:
מה לעשות? אולי עשיתי משהו לא טוב?@חנוך-הכהן מישהו יכול לתייג את משה 144? אני לא מצליח לתייג אותו...
-
@חנוך-הכהן מישהו יכול לתייג את משה 144? אני לא מצליח לתייג אותו...
-
@חנוך-הכהן מישהו יכול לתייג את משה 144? אני לא מצליח לתייג אותו...
@חנוך-הכהן אתה צריך לשים מקף בין ה'משה' ל'144'.
כלומר, @ ואז משה-144
-
@דוד-משה-1 10 דקות ואז פשוט כיביתי את המחשב
-
@דוד-משה-1 איך אני יודע אם אני לפני או אחרי?
-
התקנתי על דיסק את הכלים לאנדרואיד כמו המדריך הזה: https://mitmachim.top/topic/23821/מכשיר-האנדרואיד-לא-נקלט-ב-adb-אודין-sp-flash-tool-ועוד-הסוף-לבעיות-הדרייברים
הפעלתי מחדש F12 וכו וכו' - ונתקע לי על המסך הזה:
מה לעשות? אולי עשיתי משהו לא טוב?@חנוך-הכהן יש מצב שזה קשור להגדרות של הBIOS?
-
ח חנוך הכהן התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות