בעיה | נגן M400 מת לי
-
ניסיתי להכשיר את הנגן הנ"ל עם רוט
אז כדי לשאוב את הגרסה הורדתי סקאטר תואם
וכשהכנסתי את הסקאטר ל SP הוא החזיר לי שגיאה ומת
תודה רבה לכל העוזרים@SHN456456
תנסה להשיג את הסיסטם של הנגן ולצרוב אותו אולי זה יעזור. -
@SHN456456
תנסה להשיג את הסיסטם של הנגן ולצרוב אותו אולי זה יעזור.@ברי-קלמנוביץ איך אני יוכל להשיג את זה
תודה רבה -
@ברי-קלמנוביץ איך אני יוכל להשיג את זה
תודה רבה@SHN456456
צריך אחד שיש לו גירסאות לנגן הזה. לי אין. -
@SHN456456
צריך אחד שיש לו גירסאות לנגן הזה. לי אין.@ברי-קלמנוביץ יש לאלוף תימן תבקש ממנו
-
@ברי-קלמנוביץ יש לאלוף תימן תבקש ממנו
-
@ברי-קלמנוביץ יש לאלוף תימן תבקש ממנו
-
@ברי-קלמנוביץ חולה על פוסטים רק עם ספוילר

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות