בעיה | איפוס סיסמה לווינדוס 11
-
שלום רב, יש לי מחשב נייד, ויינדוס 11 שקנתי ביד 2, השתמשתי בו כבר תקופה, תמיד הוא ביקש סיסמה אבל בפועל החלקתי עם ההצבעות על המגש החלקה (שיש במחשב נייד) והמחשב נפתח, לאחרונה למחשב נגמר הבטרייה עד הסוף והוא נכבה כשחיברתי לחשמל הוא שוב נדלק אבל הפעם לא היה אפשרות להיכנס ללא סיסמה, שאלתי את הבן אדם שקניתי ממנו והוא טוען שהוא לא שם שום סיסמה במחשב, תופעה מעניינת כשלעצמה, אולם כעת אני צריך לאפס את הסיסמה של המחשב, יש מישהו שיודע איך אפשר לעשות זאת (תוכנה וכדו') הודה לו מאוד, בתודה מראש!!
-
שלום רב, יש לי מחשב נייד, ויינדוס 11 שקנתי ביד 2, השתמשתי בו כבר תקופה, תמיד הוא ביקש סיסמה אבל בפועל החלקתי עם ההצבעות על המגש החלקה (שיש במחשב נייד) והמחשב נפתח, לאחרונה למחשב נגמר הבטרייה עד הסוף והוא נכבה כשחיברתי לחשמל הוא שוב נדלק אבל הפעם לא היה אפשרות להיכנס ללא סיסמה, שאלתי את הבן אדם שקניתי ממנו והוא טוען שהוא לא שם שום סיסמה במחשב, תופעה מעניינת כשלעצמה, אולם כעת אני צריך לאפס את הסיסמה של המחשב, יש מישהו שיודע איך אפשר לעשות זאת (תוכנה וכדו') הודה לו מאוד, בתודה מראש!!
-
@צור יישר כוח אבל הסתדרתי פה בפורום לאפס את הסיסמה ע"י דיסק און קי חיצוני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות