שיתוף | כלי מטורף שמאפשר לבנות אפליקציות בכמה מילים
-
@אליהו-א.ב אפשר ליצר אפליקציות אופליין?
-
@אליהו-א.ב אפשר ליצר אפליקציות אופליין?
-
@iosi-poli
מה זה קריט? -
היתרון היחיד של base44 זה שהוא יוצר API לאפליקציה שלך אם אני לא טועה
https://www.create.xyz -
היתרון היחיד של base44 זה שהוא יוצר API לאפליקציה שלך אם אני לא טועה
https://www.create.xyz@iosi-poli
אולי זה יותר טוב אבל זה לא פתוח בנטפרי
וחוץ מזה זה יוצר ממש אפליקציות או גם בדפדפן? -
@iosi-poli
אולי זה יותר טוב אבל זה לא פתוח בנטפרי
וחוץ מזה זה יוצר ממש אפליקציות או גם בדפדפן? -
@iosi-poli
אולי זה יותר טוב אבל זה לא פתוח בנטפרי
וחוץ מזה זה יוצר ממש אפליקציות או גם בדפדפן? -
@iosi-poli
מה זה קריט? -
@אליהו-א-ב אני לא ארחיב, אבל בוא רק נאמר שכל דבר שיצריך "עובדים" או "מיליוני דולרים" יהיה קצת גדול על הכלי הזה..
@אביי כתב בשיתוף | כלי מטורף שמאפשר לבנות אפליקציות בכמה מילים:
אבל בוא רק נאמר שכל דבר שיצריך "עובדים" או "מיליוני דולרים" יהיה קצת גדול על הכלי הזה..
אני הבנתי בדבריו של @אליהו-א.ב שהוא התכוון שהיוצר יצר את הכלי בין 'עובדים' או 'מליוני דולרים'?
-
-
@pinir כתב בשיתוף | כלי מטורף שמאפשר לבנות אפליקציות בכמה מילים:
אתר לדוגמה שבניתי בפלטפורמה הזו
זה עדיין בבנייה אבל הכיוון נראה טוב
לא ניפתח..
-
@pinir כתב בשיתוף | כלי מטורף שמאפשר לבנות אפליקציות בכמה מילים:
אתר לדוגמה שבניתי בפלטפורמה הזו
זה עדיין בבנייה אבל הכיוון נראה טוב
לא ניפתח..
-
עדכון
עדכונים משמעותיים ב-Base44מודל Gemini 2.5 Pro כבר כאן – חזק יותר מ-Opus 4 בזירת הפיתוח. כברירת מחדל המערכת עוברת בין Sonnet 4 ל-Gemini 2.5, וניתן לבחור ידנית את Gemini 2.5 Pro מתפריט הצ’אט.
מרכז תמיכה חדש לגמרי – בלי מיילים, בלי כאבי ראש. תמיכה מהירה וישירה בתוך הפלטפורמה.
ממשק גרסאות חדש – שליטה מלאה כמו ב-Git: גישה חופשית קדימה ואחורה בין גרסאות, כולל חזרה לגרסה שהתקדמת ממנה.
שיפורי יציבות וחוויית משתמש:
– תיקוני באגים בפריסה עם secrets
– תיקוני העלאת תמונות
– אפשרות לעצור צ’אט באמצע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


