בעיה | גרסה לנגן פריים(PRIME) של חברת פנסון (חברת בת של סאמוויקס)
-
אני צריכה גרסה לנגן הזה (אני צרבתי את הנגן עם תוכנה אחרת שלא עובדת טוב(מותאמת ל4GB)-אפשר גם של נגנים אחרים(כל עוד הגרסה תואמת)
הנגן הוא לחצני מגע 16 GB מי שיוכל לעזור דחוף תודה רבה -
א אוהבת לדעת סימן נושא זה כשאלה ב
-
אני צריכה גרסה לנגן הזה (אני צרבתי את הנגן עם תוכנה אחרת שלא עובדת טוב(מותאמת ל4GB)-אפשר גם של נגנים אחרים(כל עוד הגרסה תואמת)
הנגן הוא לחצני מגע 16 GB מי שיוכל לעזור דחוף תודה רבה@אוהבת-לדעת מה לא עובד??
-
אני צריכה גרסה לנגן הזה (אני צרבתי את הנגן עם תוכנה אחרת שלא עובדת טוב(מותאמת ל4GB)-אפשר גם של נגנים אחרים(כל עוד הגרסה תואמת)
הנגן הוא לחצני מגע 16 GB מי שיוכל לעזור דחוף תודה רבה@אוהבת-לדעת מה הגרסה שצרבת??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות