שיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה 🎯
-
@למה-באתי סליחה על הבורות אבל מה אני עושה עם הקובץ שהורדתי איך אני מכניס את הסקריפר?
תודה רבה!@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@למה-באתי סליחה על הבורות אבל מה אני עושה עם הקובץ שהורדתי איך אני מכניס את הסקריפר?
תודה רבה! -
@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@למה-באתי סליחה על הבורות אבל מה אני עושה עם הקובץ שהורדתי איך אני מכניס את הסקריפר?
תודה רבה!@ע-ה-דכו-ע כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@למה-באתי סליחה על הבורות אבל מה אני עושה עם הקובץ שהורדתי איך אני מכניס את הסקריפר?
תודה רבה!עזוב זה ניראה מדי מסובך
תודה
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@למה-באתי סליחה על הבורות אבל מה אני עושה עם הקובץ שהורדתי איך אני מכניס את הסקריפר?
תודה רבה!עזוב זה ניראה מדי מסובך
תודה
@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@ע-ה-דכו-ע כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@למה-באתי סליחה על הבורות אבל מה אני עושה עם הקובץ שהורדתי איך אני מכניס את הסקריפר?
תודה רבה!עזוב זה ניראה מדי מסובך
תודה
קח במיוחד בשבילך

-
@ע-ה-דכו-ע זה גם לא ניפתח לי בגלל שהוא כותב לי אזהרה אבל חוץ מזה, מה זה?
-
@ע-ה-דכו-ע זה גם לא ניפתח לי בגלל שהוא כותב לי אזהרה אבל חוץ מזה, מה זה?
@שלמה-ברייר כתב בשיתוף | הכנס APK וקבל את האייקון של האפליקציה
:@ע-ה-דכו-ע זה גם לא ניפתח לי בגלל שהוא כותב לי אזהרה אבל חוץ מזה, מה זה?
זה הקובץ שלמעלה מקומפל שאתה יכול להריץ בלי שום ידע.
אני מעלה את זה בזיפ סיסמא 1234
-
במנהל MT אפשר ללחוץ על סמל האפליקציה והוא מחלץ את האייקונים לבד
-
במנהל MT אפשר ללחוץ על סמל האפליקציה והוא מחלץ את האייקונים לבד
@טוביה-גיטלין כן, אבל אם אתה רוצה לחלץ אייקונים של 100 אפליקציות?
-
@טוביה-גיטלין כן, אבל אם אתה רוצה לחלץ אייקונים של 100 אפליקציות?
@iosi-poli בכזה מקרה הסקריפט יעזור. אבל תחשוב שאתה צריך רק מאפליקציה אחת הMT יותר פשוט
-
במנהל MT אפשר ללחוץ על סמל האפליקציה והוא מחלץ את האייקונים לבד
-
@למה-באתי רק בזיפ
והוא מחלץ את כל האיקוניים ולא את הראשי לבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות