בירור | תדרים של דור 4
-
יונהריץ מיני מישהוא יודע אם הטלפון הזה יעבוד בארץ גם בדור 4 אחרי ה-29.12.2025?
-
@שמואל5 מבחינת תדרי ה4G הוא מתאים לתדרים הישראליים (אם כי חסר תדר 28).
אבל לפי מה שיוניהרץ אמרו לי בעבר, הדגמים שלהם שקטנים מ3 אינץ' לא תומכים בVoLTE ולכן זה לא יעבוד.
-
@מישהו12 ביניהרץ ג'לי סטאר יש תמיכה ב-VoLTE אבל פלאפון לא תומכים כעת ב-VoLTE במכשיר הזה, האם הם מחוייבים לתת תמיכה ב-VoLTE למכשיר הזה אחרי ה-1/1?
@בנימינה כתב בבירור | תדרים של דור 4:
האם הם מחוייבים לתת תמיכה ב-VoLTE למכשיר הזה אחרי ה-1/1?
א. איך יתנו?
יכתבו בעצמם מערכת הפעלה למכשיר? זה כנראה בעיה ברמת המכשיר בהתאמה לתדרים של פלאפון.ב. למה שיהיו חייבים? קנית מכשיר לא תומך, זו הבעיה שלך...
-
@בנימינה כתב בבירור | תדרים של דור 4:
האם הם מחוייבים לתת תמיכה ב-VoLTE למכשיר הזה אחרי ה-1/1?
א. איך יתנו?
יכתבו בעצמם מערכת הפעלה למכשיר? זה כנראה בעיה ברמת המכשיר בהתאמה לתדרים של פלאפון.ב. למה שיהיו חייבים? קנית מכשיר לא תומך, זו הבעיה שלך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
