בעיה | עזרה בונטוי מערכת הפעלת ISO בדיסק חיצוני
-
תגובה: בעיה | עזרה ב VENTOI (ונטוי)
נתקלתי בזה עכשיו אז אני מעלה את מה ש @אריסטוקרט כתב -
מ מנעמע סימן נושא זה כשאלה ב
-
תגובה: בעיה | עזרה ב VENTOI (ונטוי)
נתקלתי בזה עכשיו אז אני מעלה את מה ש @אריסטוקרט כתב -
@מנעמע אם זה בדיוק אותו שגיאה אז תשנה את השם של קובץ ה-ISO שיכיל רק אותיות לטייניות a-z ושלא יכיל שום רווח.
-
@מנעמע אם זה בדיוק אותו שגיאה אז תשנה את השם של קובץ ה-ISO שיכיל רק אותיות לטייניות a-z ושלא יכיל שום רווח.
-
@מד כתב בבעיה | עזרה בונטוי מערכת הפעלת ISO בדיסק חיצוני:
אז תשנה את השם של קובץ ה-ISO שיכיל רק אותיות לטייניות a-z
מספרים ונקודות אפשר להשאיר???
-
מ מנעמע סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות